1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The population of a city"

"The population of a city"

Çeviri:Bir şehrin nüfusu

April 14, 2014

5 Yorum


Sukru_Dasdemir

"Bir şehrin nüfusu" değil de "şehir nüfusu" diyecek olsaydık "Population of city" mi yazmamız gerekirdi? Merak ettim şimdi

April 14, 2014

omercito
Mod

"City population" şeklinde kullanabilirsiniz.

April 16, 2014

Sukru_Dasdemir

Thanks omercito

April 17, 2014

Merih372362

Şehrin yerine şehirin yazdım diye kabul etmedi

April 26, 2016

HlyaCihangir

Anlam ve kullanım olarak , ''The city's population = The population of a city '' midir?

October 26, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.