1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The population of a city"

"The population of a city"

Çeviri:Bir şehrin nüfusu

April 14, 2014

7 Yorum


Sukru_Dasdemir

"Bir şehrin nüfusu" değil de "şehir nüfusu" diyecek olsaydık "Population of city" mi yazmamız gerekirdi? Merak ettim şimdi


omercito

"City population" şeklinde kullanabilirsiniz.


Merih372362

Şehrin yerine şehirin yazdım diye kabul etmedi


SertanTeke1

yutuyor cumleleri the population of the city yazdim anlasilmiyor ki


HlyaCihangir

Anlam ve kullanım olarak , ''The city's population = The population of a city '' midir?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.