"The population of a city"

Çeviri:Bir şehrin nüfusu

4 yıl önce

6 Yorum


Sukru_Dasdemir

"Bir şehrin nüfusu" değil de "şehir nüfusu" diyecek olsaydık "Population of city" mi yazmamız gerekirdi? Merak ettim şimdi

4 yıl önce

omercito
omercito

"City population" şeklinde kullanabilirsiniz.

4 yıl önce

Sukru_Dasdemir

Thanks omercito

4 yıl önce

Merih372362

Şehrin yerine şehirin yazdım diye kabul etmedi

2 yıl önce

HlyaCihangir

Anlam ve kullanım olarak , ''The city's population = The population of a city '' midir?

1 yıl önce

SertanTeke1

yutuyor cumleleri the population of the city yazdim anlasilmiyor ki

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.