Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Το κορίτσι τρώει ένα λεμόνι."

Μετάφραση:The girl eats a lemon.

0
πριν από 6 μήνες

2 σχόλια


Kostantino991513

Γιατι εδω θελει το αρθρο ενω δεν το θελει στη φραση he drinks juice

0
Απάντησηπριν από 6 μήνες

D_..
D_..
Mod

he drinks juice = αυτός πίνει χυμό
Η φράση αυτή είναι όμως διαφορετική από το 'αυτός πίνει έναν χυμό'. Γενικά στα αγγλικά η λέξη χυμός είναι μη μετρήσιμη, δηλαδή ο χυμός ένος φρούτου, ενώ γίνεται μετρήσιμη όταν αναφερόμαστε στο ρόφημα, π.χ. ένας χυμός πορτοκάλι - an orange juice. Η παρουσία του αορίστου άρθρου όμως, και με δεδομένο ότι στα ελληνικά είναι ίδιο και με το αριθμητικό ένα, δεν μπορεί να αγνοηθεί εδώ επειδή στην άλλη πρόταση δεν υπήρχε. Άλλο να σε ρωτήσουν 'Τρως λεμόνι;' και άλλο το 'τρως ένα λεμόνι'.
Οι κανόνες παράλειψης του αόριστου άρθρου είναι γενικά διαφορετικές στις δύο γλώσσες και η παρουσία ή όχι του άρθρου μπορεί να αλλάξει σημαντικά το νόημα. Όταν το άρθρο θα μπορούσε να αντικατασταθεί από το αριθμητικό 'ένα/one' δεν μπορεί να παραληφθεί.

0
Απάντησηπριν από 6 μήνες