Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben bir çocuğum."

Çeviri:I am a child.

4 yıl önce

6 Yorum


Hazal53

child ile children in farkı ne ? :D

4 yıl önce

omercito
omercito

Child - Çocuk (Tekil)

Children - Çocuklar (Çoğul)

Yani çoğul olarak kullanmak istiyorsanız, "Childs" yerine "Children" yazmanız gerekiyor.

4 yıl önce

emine-semih-0102

child çocuk chidren çocuklar demek

3 yıl önce

emine-semih-0102

ingilizce öğretmenleri hani der ya GOOD MORNİNG CHİLDREN diye işte ordaki children çocuklar demektir

3 yıl önce

HilalNur571830

Child=çocuk demek Children=çocuklar demek Lar eki gelmis bu yüzden farklı.

3 ay önce

ASSA213621

Neden i olmuyorki?

2 ay önce