1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben bir çocuğum."

"Ben bir çocuğum."

Çeviri:I am a child.

April 14, 2014

15 Yorum


Hazal53

child ile children in farkı ne ? :D


omercito

Child - Çocuk (Tekil)

Children - Çocuklar (Çoğul)

Yani çoğul olarak kullanmak istiyorsanız, "Childs" yerine "Children" yazmanız gerekiyor.


emine-semih-0102

child çocuk chidren çocuklar demek


emine-semih-0102

ingilizce öğretmenleri hani der ya GOOD MORNİNG CHİLDREN diye işte ordaki children çocuklar demektir


HilalNur571830

Child=çocuk demek Children=çocuklar demek Lar eki gelmis bu yüzden farklı.


Niloya411293

Child çocuk demek children çocuklar demek :)


AlaaddinBa

'Boy' çocuk olarak kabul edilmez mi


Cennet514880

Kids de cocuk değil mi


Aklkp75

Ama kid cocuk


Erhan391809

İngilizce çok zor ya


Erhan391809

Kurs açılabiliyormu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.