1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben bir çocuğum."

"Ben bir çocuğum."

Çeviri:I am a child.

April 14, 2014

28 Yorum


Hazal53

child ile children in farkı ne ? :D


omercito

Child - Çocuk (Tekil)

Children - Çocuklar (Çoğul)

Yani çoğul olarak kullanmak istiyorsanız, "Childs" yerine "Children" yazmanız gerekiyor.


nlvrgn

Evet yaa ☹️☹️


emine-semih-0102

child çocuk chidren çocuklar demek


emine-semih-0102

ingilizce öğretmenleri hani der ya GOOD MORNİNG CHİLDREN diye işte ordaki children çocuklar demektir


BeratErken

Evet doğru söylüyosun


HilalNur571830

Child=çocuk demek Children=çocuklar demek Lar eki gelmis bu yüzden farklı.


Niloya411293

Child çocuk demek children çocuklar demek :)


Rabia901214

Child=çocuk children=çocuklar


erife726815

Tekil ve cogul olması


azad99

Child:çocuk(Tekil) children:çocuklar(Çoğul)


Cennet514880

Kids de cocuk değil mi


bcanata

Kids çocuklar demek. Sizin çocuk yazmanız gerekiyor. I am a kid yazsaydınız kabul ediyordu zaten.


Aklkp75

Ama kid cocuk


selvame50

İngilizcede türkçeden daha fazla sözcük var bu yüzden bir kelime için birden fazla sözcük olabilir yani hem kid hem de child çocuk demek


Erhan391809

İngilizce çok zor ya


azad99

Bu uygulama sayesinde biraz kolaylaştı


Erhan391809

Kurs açılabiliyormu


YusufSungu9

Bilmem neden olmuyo


DilaraUla3

Ya ama gerçekten saçma neden "childiren" yerine "child" kelimesi geldiki çok saçma (beni takip etmeyi unutmayın)


yusuf532390

Chil bilmem ne doğru cevabı vermeme ragmen yanlış diyor ben anlamadm

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.