"Których przedmiotów uczysz się w szkole?"

Tłumaczenie:Which subjects do you study at school?

9 miesięcy temu

4 komentarze


RobertMurawski
RobertMurawski

which subjects do you learn in the school nie uznaje dlaczego?

9 miesięcy temu

RobertMurawski
RobertMurawski

which subjects do you learn at the school też nie uznaje musi być study dlaczego?

9 miesięcy temu

WojciechGaluszka

"Which subjects do you study at school." albo "Which subjects do you learn at school." Nie potrzeba "the" przed "school", w tym wypadku.

9 miesięcy temu

jankobill

Which subjects do you study in school

8 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.