"Których przedmiotów uczysz się w szkole?"

Tłumaczenie:Which subjects do you study at school?

11 miesięcy temu

4 komentarze


RobertMurawski
RobertMurawski

which subjects do you learn in the school nie uznaje dlaczego?

11 miesięcy temu

RobertMurawski
RobertMurawski

which subjects do you learn at the school też nie uznaje musi być study dlaczego?

11 miesięcy temu

WojciechGaluszka

"Which subjects do you study at school." albo "Which subjects do you learn at school." Nie potrzeba "the" przed "school", w tym wypadku.

11 miesięcy temu

jankobill

Which subjects do you study in school

10 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.