Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Których przedmiotów uczysz się w szkole?"

Tłumaczenie:Which subjects do you study at school?

6 miesięcy temu

4 komentarze


RobertMurawski
RobertMurawski

which subjects do you learn in the school nie uznaje dlaczego?

6 miesięcy temu

RobertMurawski
RobertMurawski

which subjects do you learn at the school też nie uznaje musi być study dlaczego?

6 miesięcy temu

WojciechGaluszka

"Which subjects do you study at school." albo "Which subjects do you learn at school." Nie potrzeba "the" przed "school", w tym wypadku.

6 miesięcy temu

jankobill

Which subjects do you study in school

5 miesięcy temu