"Das ist der Name der heutigen Gemeinde."

Çeviri:Bu bugünkü cemaatin adı.

January 31, 2018

6 Yorum
Tartışma kilitli.


Mina734009

Bugünkü cemaatin adı bu


alibektas34

"O bugünkü topluluğun adı." kabul edilmiyor. Cemaat'in dini bir anlamı var. Yerine ya "cemiyet" kullanılmalı ya da "topluluk"


humetin

Bu bugünkü köyün ismidir.


fatmacivel

Bu bugünkü cemaatin adi


OttomanYusuf

Bugünkü cemaatin adı bu


enanasya

İnsan böyle bir cümleyi nerede ve ne zaman kullanır ki!

16 Temmuz 2021

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.