"Чоловік їсть апельсин і бутерброд."

Переклад:A man eats an orange and a sandwich.

11 місяців тому

8 коментарів


lyda193606

Попросили перекласти на англійську. Перед Man не поставила артикль. Зарахували плмилку. Хоча до цього стільки речень було без артиклю біля цього слова

10 місяців тому

CptW10

плмилку? чи помилку

9 місяців тому

CptW10

лайк за прікол

9 місяців тому

AIRBROTV

це наперекладимо

11 місяців тому

Taras547990

Чому an orange i a sandwich?

8 місяців тому

luda-1

Тому що "an" пишеться перед голосними, а "а" перед приголосними

8 місяців тому

Irenira

Бо апельсин починається з голосної, тому an

8 місяців тому

Nastya504288

чого нe правильно в мeнк так само як і там

8 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.