"Whichhatisyours?"

Tłumaczenie:Który kapelusz jest twój?

4 lata temu

11 komentarzy


kichas

czy w pytaniach jak w tym, przed rzeczownikiem nie stawiamy przedimka ?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Tak, jak nie stawiamy przedimków jeśli jest już przymiotnik dzierżawczy, tak samo jak mamy zaimek pytający which, ponieważ one już w pewien sposób określają rzeczownik.

4 lata temu

Zuzia926878

Możecie mnie obserwować będe pomagać w każdym zadaniu I wpisywać fajne rzeczy.

1 rok temu

jadwiga817773

Mnie również choć zdałam mało poziomów zdałam jakoś daje radę pozdrawiam wszystkich

1 rok temu

AmeliaSitn

Jeśli chcesz zapytać np który kapelusz jest twój to musisz odpowiednio to za akcentować

1 rok temu

KrzysztofK287312

Dlaczego "yours" a nie "your"?

3 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

Jest zaimek stoi sam po czasownik:

This house is yours

"Your" jest przymiotnik (o determiner w gramatyce nowczesnym) y chodzi przed rzeczownik:

This is your house

Tak samo z "my" i "mine", "her / hers", "their / theirs", ale " his / his"

"That's my pen." "No it isn't, it's mine."

3 lata temu

ZenonLasko

w tlumaczeniu wyrazu jest'' twoj'' ,a cale zdanie jest tlumaczone'' wasze''

4 lata temu

Ira882956

yours- twój, twoja, wasza

2 lata temu

Lauriell

W odpowiedziach jest "ktury" - błąd ortograficzny

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.