A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I need to prepare the house."

Fordítás:Elő kell készítenem a házat.

4 éve

26 hozzászólás


Unauna1

Lehetett volna ételt is írni és jobban hangzik de az "előkészítés" megtanítása volt a fontos gondolom.

4 éve

oregkvinto

én azt a taktikát választottam hogy sokszor nem értelemezem a mondatot,mert látszik hogy magyarban úgysem használjuk ebben a formában, viszont a válasz jólesz!

3 éve

TarnaiMrta

Miért nem fogadja el, hogy Elő kell a házat készítenem?

2 éve

lufibazsa

Mire? Elég hülye mondat.

4 éve

chry5tyan

Mondjuk este meglepetéspartit tart. Lufifújás, girlandok, asztalterítés, stb. Szerintem hihető.

3 éve

fectroll
fectroll

Arra mondjuk, hogy lebontsd, ugyanis arra elő kell készíteni, úgy, hogy pl. kipakolod, nos ezek fényében gondoljuk át, mi, vagy ki a hülye, A mondat, vagy a mondat érteni próbálója...

3 éve

bruati

egyetértek

4 éve

HaIsmerszT

A prepare mint felkesziteni ebben a kifejezesben miert nem jo?

4 éve

harytomi
harytomi

Azt gondolom hogy az előkészítés az azt jelenti hogy téglát, cementet homokot sódert stb oda készítek majd kiásom az alapot stb

3 éve

hajnalgyongyver

elő kell készítsem a házat -miért nem jó?

3 éve

evairenpinter

ez már mintha dupla / kettős önfelszólítás lenne ... a készítenem választékosabb.

3 éve

TarnaiMrta

Elő kell a házat készíteni

2 éve

baksanyi1

Magyarul a szòrend változhat!

11 hónapja

furacipour1

"Elő kell a házat készítenem." Szerintem ugyanazt jelenti.

9 hónapja

Bagyes
Bagyes

Megnéztem az Oxford Dictionary-t: prepare: (fel)készít, (elő) szerinte nincs. Felkészítem a házat mert bulit tartunk. Életszerűbb.

6 hónapja

Zsolt_Siska

Hé, itt a 'prepare' nem kifestést jelent?

3 hónapja

TthKlmn

Prepare=elkészít,megcsinál főz,előkészít, felkészít valamire

3 hónapja

Bauer01

nekem kell felkészítenem a házat Arra például, hogy eladják stb. De felkészíteni?? Mire? Miért kell ilyen kitekert mondatokat alkotni??? Ezen kivűl miért csak egy megoldás a helyes???

4 éve

millera08

tököm tele van sorba szart ajánl a rendszer. Ki a fasz állította szivatósra a rendszert????

3 éve

Tarnai
Tarnai

Keep calm and learn English.

3 éve

fectroll
fectroll

Sokkal szerényebben!

  • CALM DOWN 'CAUSE IT RELAXES YOU.
3 éve

evairenpinter

CALM DOWN 'BECAUSE IT RELAXES YOU. - vagy nem jól hallottam?

3 éve

fectroll
fectroll

BECAUSE/ 'CAUSE is same. :)

3 éve

malackutya

Ezert jo atolvasni ezt a sok suketelest, mert akadnak megjegyzendok is koztuk. Koszonom!

3 éve

evairenpinter

Ezt nem tudtam. Köszönöm.

3 éve

fectroll
fectroll

:))))

3 éve