Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Çocuk bizi sever."

Çeviri:The child loves us.

8 ay önce

26 Yorum


bfy2

the child likes us neden olmuyor

8 ay önce

DAMON165

like sevmek değil de daha çok hoşlanmak anlamına geliyor çünkü.

6 ay önce

Kotasiz

ben de likes dedim fakat loves dememiz gerekiyormuş. like hoşlanmak anlamı içeriyor ondan galiba

1 ay önce

MustafaKo372833

the kid loves us da olmadı gerçi.

8 ay önce

Barijjj

Child ile sınırlandırılmamalı çocuk kelimesi. Kid yazdığımda yanlış cevap dememesi gerekiyor. Biraz daha veritabanını genişletmelisiniz.

7 ay önce

SevimGrelY

Neden kid olmuyor

6 ay önce

nurgl842481

The child likes us neden olmadi

7 ay önce

Nursucn

Neden kid deyince yanlış diyor?

6 ay önce

Kotasiz

kid ufaklık demek. çocuk için child demen gerekir

1 ay önce

SumeyraWAL

Cevabın aynısını yazdım bana yanlış dedi '-'

6 ay önce

dilek_ozbkt

the child loves us yaptım olmadı acaba bir harfi yanlış yada eksikmi yazdım

4 ay önce

MetinAydinn

Büyük ihtimal normalde doğrusu bu zaten ama yanlış ya da eksik harf yazmışsınız.

2 ay önce

serhatceran

The koymadım yanlış dedi

4 ay önce

ahmet098

Banada

3 ay önce

Kotasiz

orada belirli bir çocuktan bahsettiğini anlamamız gerekiyor. the bizi zorluyor

1 ay önce

Mustafa126287

the takısı şart mı arkadaşlar

3 ay önce

Kotasiz

aynen şart.belirli bir çocuktan bahsediyor o yüzden the kullanmamız gerekiyor

1 ay önce

DiziManyagi

Kid de olmalı child yerine çok saçma

3 ay önce

ichnomer

Kid neden kabul edilmiyor?

3 ay önce

Kotasiz

kid ufaklık demek

1 ay önce

HeyAskin

''the child likes us'' benim cümlem.

3 ay önce

likedory

Hiç kullanmayacağımız cümlelerden biri.

2 ay önce

Umit839949

Neden us ? The child we love

1 ay önce

Kotasiz

us bizi demektir. bizi sever: love us

1 ay önce

CanerKOCA1

children ile child farkı nedir.

1 hafta önce

AleynaYeti1

the child love we?

1 hafta önce