"Çocuk bizi sever."

Çeviri:The child loves us.

10 ay önce

34 Yorum


MustafaKo372833

the kid loves us da olmadı gerçi.

9 ay önce

bfy2

the child likes us neden olmuyor

10 ay önce

DAMON165

like sevmek değil de daha çok hoşlanmak anlamına geliyor çünkü.

8 ay önce

Kotasiz

ben de likes dedim fakat loves dememiz gerekiyormuş. like hoşlanmak anlamı içeriyor ondan galiba

3 ay önce

holsin

Aslında bir önceki soruda "seviyor" dediğinde "love" yazdım yanlış dedi. bu defa da yanlış demesin diye "likes" yazdım. bu defa yine yanlış dedi. Yani bazı cümlelerde hata var.

1 hafta önce

Barijjj

Child ile sınırlandırılmamalı çocuk kelimesi. Kid yazdığımda yanlış cevap dememesi gerekiyor. Biraz daha veritabanını genişletmelisiniz.

9 ay önce

SevimGrelY

Neden kid olmuyor

8 ay önce

nurgl842481

The child likes us neden olmadi

9 ay önce

Nursucn

Neden kid deyince yanlış diyor?

7 ay önce

Kotasiz

kid ufaklık demek. çocuk için child demen gerekir

3 ay önce

SumeyraWAL

Cevabın aynısını yazdım bana yanlış dedi '-'

8 ay önce

dilek_ozbkt

the child loves us yaptım olmadı acaba bir harfi yanlış yada eksikmi yazdım

6 ay önce

MetinAydinn

Büyük ihtimal normalde doğrusu bu zaten ama yanlış ya da eksik harf yazmışsınız.

3 ay önce

serhatceran

The koymadım yanlış dedi

6 ay önce

ahmet098

Banada

4 ay önce

Kotasiz

orada belirli bir çocuktan bahsettiğini anlamamız gerekiyor. the bizi zorluyor

3 ay önce

Mustafa126287

the takısı şart mı arkadaşlar

5 ay önce

Kotasiz

aynen şart.belirli bir çocuktan bahsediyor o yüzden the kullanmamız gerekiyor

3 ay önce

DiziManyagi

Kid de olmalı child yerine çok saçma

4 ay önce

ichnomer

Kid neden kabul edilmiyor?

4 ay önce

Kotasiz

kid ufaklık demek

3 ay önce

HeyAskin

''the child likes us'' benim cümlem.

4 ay önce

likedory

Hiç kullanmayacağımız cümlelerden biri.

3 ay önce

Umit839949

Neden us ? The child we love

3 ay önce

Kotasiz

us bizi demektir. bizi sever: love us

3 ay önce

CanerKOCA1

children ile child farkı nedir.

1 ay önce

AleynaYeti1

the child love we?

1 ay önce

Yusuf962454

"The child like us" olarakta çevrilebilir diye düşünüyorum.

3 hafta önce

kranKr2

The child likes üs.olmalı

2 gün önce

anonim611557

The child love us dedim olmadı

10 ay önce

Ceren967947

Loves olması gerekiyor

10 ay önce

Ceren967947

Loves

10 ay önce

Deniz894134

The child likes me yazdim Bence kabul edilmeliydi

8 ay önce

Mustafa126287

me beni demek us olmalı us bizi demek

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.