Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Çocuk bizi sever."

Çeviri:The child loves us.

6 ay önce

17 Yorum


MustafaKo372833

the kid loves us da olmadı gerçi.

6 ay önce

Barijjj

Child ile sınırlandırılmamalı çocuk kelimesi. Kid yazdığımda yanlış cevap dememesi gerekiyor. Biraz daha veritabanını genişletmelisiniz.

5 ay önce

SevimGrelY

Neden kid olmuyor

4 ay önce

nurgl842481

The child likes us neden olmadi

5 ay önce

Nursucn

Neden kid deyince yanlış diyor?

4 ay önce

bfy2

the child likes us neden olmuyor

6 ay önce

DAMON165

like sevmek değil de daha çok hoşlanmak anlamına geliyor çünkü.

4 ay önce

SumeyraWAL

Cevabın aynısını yazdım bana yanlış dedi '-'

4 ay önce

dilek_ozbkt

the child loves us yaptım olmadı acaba bir harfi yanlış yada eksikmi yazdım

2 ay önce

MetinAydinn

Büyük ihtimal normalde doğrusu bu zaten ama yanlış ya da eksik harf yazmışsınız.

2 gün önce

serhatceran

The koymadım yanlış dedi

2 ay önce

ahmet098

Banada

1 ay önce

Mustafa126287

the takısı şart mı arkadaşlar

1 ay önce

DiziManyagi

Kid de olmalı child yerine çok saçma

1 ay önce

ichnomer

Kid neden kabul edilmiyor?

1 ay önce

HeyAskin

''the child likes us'' benim cümlem.

1 ay önce

likedory

Hiç kullanmayacağımız cümlelerden biri.

1 hafta önce