1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you need a menu?"

"Do you need a menu?"

Çeviri:Senin bir menüye ihtiyacın var mı?

January 31, 2018

12 Yorum


Sool365

Bir menüye ihtiyacınız var mı? da doğru olmalı .


YagmurYard

Bence de yani bir garson sana menüye ihtiyacıñ var mı der kabul etmeliydi


CanDemirci6

senin bir menüye ihtiyacın var mı veya bir menüye ihtiyacın var mı ,tamamen aynı anlamı taşır lütfen cevabı gözden geçiriniz


halitkudu

Bir menüye ihtiyacın var mı kabul edilmedi


nakyz1

Sizin bir menüye ihtiyacınız var mı kabul etmiyor nedennnn


Adem118499

Bir menüye ihtiyacınız var mı


Adem118499

Bir menüye ihtiyacınız var mı


CanDemirci6

bu cevabım doğrudur .senin menüye veya menüye ihtiyacın var mı aynı anlamı taşır


Osman148224

Ilasilik dahklindeki bir cok alternatif kabul edilmiyor. Sknir bozucu bir soru


Mehmet358126

Sayi Yetkililer, benim cevirim: Bir menuye ihtiyaciniz var mi? Bu cumle neden yanlistir?


Sibelsibel18

Nezaket geregi ikinci tekil sahsa siz diye hitabetmenin nesi yanliş anlamadim.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.