Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"У мене немає дозволу."

Переклад:I do not have a permit.

0
6 місяців тому

2 коментарі


B5Lf1

Чому через do якщо можна просто: has ,have not?

0
Відповісти6 місяців тому

Enzfj2
Enzfj2

have/has not вживаються для заперечення лише для перфектних форм:
I have written - I haven't written, тут have є не смисловим, а допоміжним дієсловом
Коли мова йде про володіння, тобто have має смислове значення, вживається стандартна форма заперечення з допоміжним дієсловом do(es) not

Заперечення без do утворюється також для модальних дієслів can, might, must, shall, will та кількох інших.

Все це стосується також побудови питань.

0
Відповісти6 місяців тому