1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Are you here?"

"Are you here?"

Çeviri:Burada mısın?

February 1, 2018

18 Yorum


BegmOral

here ile hear aynı okunuyor?

June 18, 2018

Umut777732

Ama Are you hear anlamlı bir cümle olmuyor

July 10, 2019

MehmetAliBey7733

"Burada mısın" yazdım kabul etti ancak "burada mısın" diye bir başka tercüme önerdi. Aahh Duolingo ahh komik şey seni! Amanda aman hanimiş duolingo hanimiş. Çen büyüdün kocaman oydun da bize Türkçe mi öğyetiyon? Üstelik daha şapkalı â'yı bile bilmiyoken. Yeyim şenin öneymeleyini len :)))

October 1, 2019

AyazDeniz4

Ben sessiz yapmak zorundaydım herkes uyuyor sesini bir tık açtım here ı girl diye duydum. :(

February 26, 2019

MuhammetKr18

Burada mısınız niye kabul etmedi

October 5, 2018

evvoX

Türkçe değil ingilizce yazman gerekiyor

October 26, 2018

melis594474

İngilizve yazman lazim da ondan

January 25, 2019

Nurayrgn35

Türkçe ile ilgilenen arkadaşlar meşgul herhalde. bildirdim ama

August 3, 2019

TsSGDdtr

Burada mısın yerine burada mısınız yazınca ne değişiyor?

March 29, 2019

ErdemKartaal

Çünkü İngilizce yazmanı istiyor

February 7, 2018

ismail25184

Herhalde uyukladığımı görmüş olmalı usulca are you here diyo :) kırmak istemiyo canım benim ya

May 18, 2018

Eda969477

Soru işareti yok diye yanlis dedi

February 17, 2019

Beyzakrvar

Neden sadece soru isaretini yazmasamda kabul degil ben Are you here yazdim

August 2, 2019

Mustafa44250

Are you hear dedi kabul etmedi

October 10, 2019

Kbrnrcanwater

Bir şey duymuyorum. Sanırım uygulamada bir sıkıntı var. Ayarları da kontrol ettim. Fakat bir şey duyamıyorum. Duymak için bastığımda da hiçbir şekilde ses gelmiyor yardımcı olursanız çok sevinirim. "Duolingo"

December 16, 2018

melis594474

Suan duyamiyorum tuşuna basarsan sana sesli soru vermez sesli sorularda gorursen bas

January 25, 2019

melis594474

Kabul edilmez İNGİLİZCE yazin diyor zaten

January 25, 2019

AlpanPolat

Soru isaretinden dolayi yanlis saymamalisiniz.

August 31, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.