"Areyouhere?"

Çeviri:Burada mısın?

11 ay önce

13 Yorum


ErdemKartaal

Çünkü İngilizce yazmanı istiyor

11 ay önce

ismail25184

Herhalde uyukladığımı görmüş olmalı usulca are you here diyo :) kırmak istemiyo canım benim ya

8 ay önce

MuhammetKr18

Burada mısınız niye kabul etmedi

3 ay önce

evvoX

Türkçe değil ingilizce yazman gerekiyor

2 ay önce

Kbrnrcanwater

Bir şey duymuyorum. Sanırım uygulamada bir sıkıntı var. Ayarları da kontrol ettim. Fakat bir şey duyamıyorum. Duymak için bastığımda da hiçbir şekilde ses gelmiyor yardımcı olursanız çok sevinirim. "Duolingo"

1 ay önce

BegmOral

here ile hear aynı okunuyor?

7 ay önce

majorisbec

Nein biri daha uzun

3 ay önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    Genelde en az bir tane büyük harfle başlayan bir kelime olurdu. Bunda hiç yok.

    6 ay önce

Kangume

    Burada mısınız yazınca kabul etmiyor. Burada mısın yazmak gerekiyor ilginç

    5 ay önce

evvoX

    Çünkü şahıs eki 1. Tekil

    2 ay önce

Osman273170

    buradamısınız? yazdığımda kabul edilmeliydi

    11 ay önce

caglamel

    burada mısınız neden cevap kabul edilmiyor?

    11 ay önce

Tenzilay

    Bildirebilirsiniz.

    7 ay önce
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.