"Ben bir çocuk değilim."

Çeviri:I am not a boy.

11 ay önce

218 Yorum


BoranAcar3

I am not a child.

11 ay önce

Apostle_
Apostle_

Evet, sizin dediğiniz doğru olmalıydı.

11 ay önce

bukowski001

evet

2 ay önce

yksel574446

Biz doğrusunu yaptık

7 ay önce

yksel574446

Israr ediyorum

7 ay önce

Tuqba.K

Doğru olan bu değilmi?

4 ay önce

MuammedKAY

Evet ama kabul etmiyor

1 ay önce

Sla235349

Aynen

1 ay önce

Ebrarxdxd

Bende oyle yazdim dogru olmaliydi

1 ay önce

mkquality

I am not a child. -olmalıydı daha önce de bu cümle için geri bildirim olmuş ama dikkate alınmamış !

11 ay önce

Ceyda243923

Erkek ya da kız olduğu da belli değil nasıl boy oluyor acaba?

10 ay önce

ceren399430

Yapıyorlar işte

2 ay önce

nihat342299

I am not a child olmalı bu hata düzeltilmeli

11 ay önce

nida549443

bence de düzeltilmeli benimkini de yanlış kabul etti

11 ay önce

Sla752644

Benimkini de yanlış kabul etti

8 ay önce

Ouzhan896509

Pislik işte boşver

2 ay önce

Ouzhan896509

Çok ayı etmiş

2 ay önce

nihat342299

Tabiki öyle olması gerekiyor

11 ay önce

memoklor

ı am not a child oolması lazım

11 ay önce

omar524605

i am not a child

11 ay önce

FerdarKork

Evet aynen dogru oyle olmali İ am not a child duzeltilsin

11 ay önce

yavuzkirimli

bunun neresinde cinsiyet belirtilmiş acaba? bence cevap "i am not a child" olmalı.

9 ay önce

BurakYlmaz106096

I am not a child doğru olani

6 ay önce

Azizakmak

İ am not a child

11 ay önce

MahmutTanr1

I am not a Child. Uygulamadan iyi İngilizce bilenler doluşmuş buraya

10 ay önce

yns265021

İ am not a child

6 ay önce

fmarslan

Hala hata devam ediyor

7 ay önce

BuseSeniceli

I am not a child.

11 ay önce

BurakKarci1

İ am not a kid

11 ay önce

kbrtrk1247

Çocuk child ama boy yapmislar

10 ay önce

seyhmus2121

Sistem katası cevap yanliş düzeltilmeli

7 ay önce

bozayi53

Çocuk diyo oglan demiyo ki

7 ay önce

aleynayldr

I am not a child.

7 ay önce

A.Enes_H

i am not a child

7 ay önce

Cemile546005

Boy oglan

7 ay önce

baharaltka

çocuk soruyor ama cevap 'boy' nasıl oluyor acabaaa

7 ay önce

Aydn288895

Ula okadar hizmet ediyor size program bir hatasini yakaladiniz hemen kötüleyin nankör insan evladı

5 ay önce

Xalemat

I am not child olması gerekmez mi boy oğlan demek değil mi?

4 ay önce

IlpxRu

Cocuk diyo hani child yok she veya he olacago belli ama cevap he oluyo ben she dedim yanlis cikti off bu ne yaa

10 ay önce

Bykush1
Bykush1

She ve he, "o" demektir.

8 ay önce

sevdaozkann

boy olmaz ????

9 ay önce

ipek0811

I am not a child. olmalı cevap erkek olduğunu belirten hiç bir şey yok bu yüzden 'boy' diyemeyiz.

6 ay önce

SelmaSalDe

I am not a child olmalı

6 ay önce

Liva265116

Bunun için belirtmesi gerekliydi

6 ay önce

Orkun1974

I am not a child

6 ay önce

KylarKylar1

Bu ne şimdi?

6 ay önce

yasemin416326

I am not a child olmalıydı :(

6 ay önce

SemsettinP

I am not a child ifadesi doğru fakat programda yanlış girilmiş cevap

6 ay önce

KingJofri

I am nnot a boy= Ben bir oğlan değilim

6 ay önce

BETL926996

Doğru cevap: i am not a child. Cinsiyet belirtilmemiş.

6 ay önce

Edanur200507

ı am not a child.

6 ay önce

9Rn72
9Rn72

Boy yerine child olması gerekmiyor mu

6 ay önce

emre827642

I am not a child. doğrusu

2 ay önce

bedia352206

Erkek yada kız belirtmiyorsa cevaba boy diyemez doğrusu child ben de ısrar ediyorum

1 ay önce

nilgunkrdl

Child cocuk değilmi yaa

1 ay önce

hatice406788

Yanlışsınız çocuk değilim diyorsunuz Bir kız veya oğlan denilmiyor

10 ay önce

Ali701884
10 ay önce

pelindirim2007

yanlış ı m not chil olmalı

9 ay önce

yamur724942

I am not a child olması gerekmiyor mu boy oğlan demekti

9 ay önce

neutralife

halen hatalı duruyor bu.

9 ay önce

elcin256044

"I am not a child" yaziyorum yanlish diyor

9 ay önce

aytekin91815

hatali

9 ay önce

BerkeAte

ı am not a child olması gerekiyor saçma bir hata

9 ay önce

batuhan.obuz

I am not a child hala kabul görmüyor.

9 ay önce

ryuk164143

Hala düzeltilmemiş!

9 ay önce

HasanCoar

Burada cinsiyet belirtilmediği "boy" değil, "child" kullanılmalı. Çeviride hata var

8 ay önce

Zhala10

burada erkek olmadigi degil cocuk olmadigi soyleniyor neden i am not a boy olsun

7 ay önce

mustafa644419

Tamam deyin geçin uzatmayın

7 ay önce

AdigeAlican

Çocuk diyor ama boy kabul ediyo hata var

3 ay önce

Emre274521

I am not child olmalı

3 ay önce

hayrlock

Şöyle düşünün siz 20 yaşında bir genç erkeksiniz ve birisi size sen çocuksun diye hakaret ediyor ve bu durumda ( boy kelimesi erkek çocuklar için kullanılıyor.) Doğrusu tabiki.. I am not a boy olmalı.

3 ay önce

Nur967298

A different outlook i like it :)

2 ay önce

minusplus3

Hata devam ediyor balarısız bir program hatasını duzeltmekten aciz bigun kullanmasan 18tl ver demesini biliyor

3 ay önce

mhasansanli

Hatadan gelen herkese selamlar edirem. Bunlar hep Amerikanyanın oyunlari. He walla aynen eyle

3 ay önce

Samet994145

Duolingo'daki saçmalıklardan biri daha. ''I am not a child'' olması gerekirken ''i am not a boy'' denilmiş. Kız çocukları ben çocuk değilim demek isterken neden ''ben oğlan değilim'' cümlesini kursun ki? Bullshit!

3 ay önce

OsmanAcar6

I AM NOT A CHİLD!!

3 ay önce

karabulutfatih

I am not a child olmalı

3 ay önce

muhammet723707

boy degil child

3 ay önce

FratHizmal

ı am not a children olmalıydı

3 ay önce

Salih556928

Sen kaç kişisiniz ;)

2 ay önce

drgokhan1

ı am not a child

3 ay önce

hakanbal12

yazdığım doğru

2 ay önce

hakanbal12

I am not a child

2 ay önce

Kbra2z
Kbra2z

I am not a child cevabı neden kabul edilmiyor?

2 ay önce

ezgi254126

Boy sadece cinsiyeti beli erkek çocuklar için soylenecekti.doğrusu da child olacaktı

2 ay önce

asmfurkan2

I am not a child

2 ay önce

AyselKoseo
AyselKoseo

I am not child olmalıydı çünkü "boy" cinsiyet belirtiyor, "child" çocukları yani her iki cinsiyeti içeriyor.

2 ay önce

YaseminAya2

I am not a child . Dedim kabul etmedi.Neden ?

2 ay önce

yeldaaytua

"i am not a child" olacak elbette. hata hala düzeltilmemiş. ayrıca sayın duolingo; "çocuk" dendiğinde cinsiyet olarak aklınıza oğlan çocuklar mı geliyor? bunu sadece bu cümleden kaynaklı sormuyorum. genel bir "he" tercihi var duolingonun. çoktandır farkındayız ama bu örnek bunu perçinliyor. tıpkı ".... likes men" sorusundaki boşluğun "she" ile doldurulması gerektiğine inanman gibi....

2 ay önce

EsadComert

i am not a child neden doğru değil ??? orada erkek çocuk yazmıyor ki

2 ay önce

NerminKapl3

I am not a child doğrusu

2 ay önce

KRORAL

cevabiniz yanlis

2 ay önce

Hatice201992

Benimki de yanlış kabul edildi l am a not child yapmıştım

2 ay önce

glinay6

Yanlış bu soru

2 ay önce

Mgan285959

Hatalı soru

2 ay önce

DirenDilan1

Bu verilen cevap yanlış. Soru çocularla ilgili cevap erkek çocuk olarak çıkıyor

2 ay önce

Ibrahimseykan

I am not a child. Lütfen değiştirelim bunu !

2 ay önce

NergisKutl

I AM NOT A CHİLD OLMALI.

2 ay önce

White_Horse_26

Absolutely, I am not a child.

2 ay önce

AysunHusei

I am not a child olmali !

1 ay önce

TahaUzuntas

I am not a child olmalı biz geri bildirim'imizi yapıyoruz sizde düzeltin lütfen hem erkek yada kız demiyorki nerden biliyoruz boy olduğunu

1 ay önce

kranKr2

Boy oğlan demek

1 ay önce

AdnanAdilo1

Doğrusu " I am not a child" dır!

1 ay önce

kubrakcali

Ben bir oğlan değilim deseydi boy olacaktı ama çocuk demiş child olması lazım boşu boşuna canım gitti

1 ay önce

Bond34

ı am not a child benide yanlış kabul etti bildirim yaptım bende onlara göre ı am not a boy muş hatalı

1 ay önce

ylmaz833195

çocuğun child olduğunu siz öğrettiniz cevap neden yanlış kabul edildi

1 ay önce

Bahar226651

Neden cocuk " boy "oluyor anlami oglan degilmi? bazen kabul ediyor bazen Etmiyor .child yanlismi

1 ay önce

xxnjcs

hay böyle soruya sokayım

1 ay önce

Boran964088

Duolingo dont have a brain :))) OR it's bot lazy bot

1 ay önce

Sla235349

I am not a child.

1 ay önce

IdilSimay
IdilSimay

Yuh diyorum başka da bir şey diyemiyorum bol bol Küfür ediyorum çaresizlikten

1 ay önce

IdilSimay
IdilSimay

Allah kahretsin sizi

1 ay önce

ozlmmcakir

I am not a child

1 ay önce

AyeErdem3

Neden boy=oğlan

1 ay önce

arguvanlikiraz

child çocuk ,boy da oğlan değil mi?

1 ay önce

Kvan905423

Neden I am a not boy değil de I am not a boy?

1 ay önce

ArifEmeksi

Yanlış biliyor

1 ay önce

Dilara788266

ERKEK ÇOCUK DEMİYOR BURADA BİR CİNSİYET AYRIMI VAR

1 ay önce

uqur13

I am not a child .

3 hafta önce

Cankocc

I am not a child, doğrusu ve bazı testlerde de buna benzer hatalar çıkıyor. Umarım geri bildirimler dikkate alınıyordur.

3 hafta önce

SalihAta10

i am not a child

3 hafta önce

AhmetTopal12

Arkadas siz okadar hata yapiyorsunuz, birakin uygulamaninda bir tane hatasi olsun :D

3 hafta önce

netuhafgun

Benim cevabımı da yanlış kabul etti.

✔️ "I am a not child"

❌ "I am not a boy"

3 hafta önce

hsamedin

Boy ne zaman çocuk oldu

3 hafta önce

ahmozk37

I am not a child olması lazım boy ne alaka kız veya erkek çocuk demiyorki boy olarak kabul ettiriyor pff

2 hafta önce

esatsah

I am not a child, olmalıydı.... Çocuk diyorsun... oğul veya oğlan demiyorsun....

2 hafta önce

UurKsa

I am not a child doğru olanıdır. "Boy" yanlış olmuş.

2 hafta önce

sedef954046

child cocuk boy oğlan degilmiydi ?

2 hafta önce

ibrahim665173

Ulan ben çocuk değilimi yanlış öğreten bize daha neleri yanlış öğretir??

2 hafta önce

cinar61786

Hickimse takmiyormu i am not a child olmasi lazim cinsiyetini belirtmemis

2 hafta önce

rburak

I am not a child

2 hafta önce

RabiaEsra4

ı am not a children

2 hafta önce

YunusYlmaz703358

?

1 hafta önce

Zehra659225

I am not a child yazdım neresi yanlış anlamadım

1 hafta önce

mazlum26463

CHILD OLMASI GEREK

1 hafta önce

AslEkinci1

Boy yerine child olmalıydı oğlan dememiş çocuk demiş sonuçta..

5 gün önce

Emine88245

Cevap bence de I am not a child olmalı

3 gün önce

nisanur901661

Boyle yanlislar goz ardi edilmemeli bu dunyaca populer bir uygulama sonucta

3 gün önce

Alev853070

A niye geliyo

1 gün önce

Mehmet451907

ben bir oğlan veya erkek çocuk değilim dese cevabı doğru olurdu, bizim cevabımız doğru, sistemde hata var

4 saat önce

DevranBeng

Ben bir (erkek çocuğu) ya da (oğlan) değilim

8 ay önce

betll742839

'I AM NOT A CHILD' lütfen düzeltin.

8 ay önce

Bra384500

Boy yerine child olması gerekmiyor . Duolingo

8 ay önce

Bykush1
Bykush1

!I am not a child! Olmalı düzeltin artık.

8 ay önce

mglsm3

Ya düzeltirmisiniz yanlışlarınızı ben bir ev hanımıyım banada yazık gidip soracak doğrusunu öğrenecek kimsem yok

8 ay önce

IbrahimKon1

I am not a child. Olmalı

8 ay önce

DilsadeGungor
DilsadeGungor

hala düzeltilmemiş. child yazdım.

8 ay önce

atesayca

21/05/2018 hala duzeltilmemis hata veriyor. I am not a child olmalı alternatif koyun hata var

8 ay önce

BAHA817261

I am not a child olmalı. Ben bir oğlan değilim demiş olsaydı o zaman I am not a boy diyebilirdik.

7 ay önce

AliOsman440384

I am not a child olmalıydı , oğlan olsaydı boy olurdu

7 ay önce

Hevin248886

ı am not a kid ?

7 ay önce

netuhafgun

"Ben bir oğlan değilim" diye sormuyor ki..

Neden aklımızı karıştırıyorsunuz? Child olması gerekiyor. Bize öyle öğrettiniz çünkü.

7 ay önce

hpeltek

Cevapta hata var

7 ay önce

neutralife

sıktı bu tartışmalar, hepsini unfollow ediyorum. nasıl olsa ilgilenen yok. boşuna nefes tüketiliyor.

7 ay önce

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodu ile kulübüme katılın

7 ay önce

erdem.m
erdem.m

i am not a child

6 ay önce

Zeynepsimal4

I am not a boy da neyin nesi?! Ya child ya da kid olmalı orada!

6 ay önce

tourist54

Dilimizde oğlan yerine çocuk da kullanılmaktadır. "boy" kelimesi Türkçeye çocuk diye çevrilebilir ama kastedilen erkek çocuk ya da ergendir. Fakat çocuk kelimesini İngilizceye çevirirken kast edilenin bu olduğunu gösteren başka belirtiler olmalı. Yoksa child olarak çevrilmeli.

6 ay önce

emine981878

"İ,m not a child " yazdim boy diyo

6 ay önce

emine981878

İkinci kez cikti ve aynı verdi ,neden inat ediyor ki

6 ay önce

Emre391064

I am not a child olmalı düzeltin.

6 ay önce

HeyAskin

''I am not a child''

olmalı doğru cevap. sizin çeviriniz erkek çocuk değilim demek oluyor.

6 ay önce

r.o.a.d

Merhaba bu sorunun mağduru olarak yazıyorum hocam cevap yanlış

6 ay önce

Aknalaeleb

Hatalı!

6 ay önce

UgurArduc

bu aşamanın hatalı olduğu kabak gibi ortada düzeltmiyecekler mi

6 ay önce

NiSaNuR1923

Uygulama boy kelimesini bazen oğlan diye çeviriyor bazen çocuk diye sevdiğim bir uygulama fakat bu hatalardan sıkıldım bunu duzeltmelisiniz

6 ay önce

hira323253

O kadar ısrar varken hala düzeltilmeyen hatalar var bu şekilde nasıl bir hizmet vermeyi bekliyorsunuz. Biraz dikkate alın! Bu ne sorumsuzluk!

6 ay önce

elifeyll15

Hala çevrilmemiş düzeltin lütfen şunu

5 ay önce

dantelliyam

Cinsiyet belirtmediği her o' ya he , bu çocuğa da boy diyor.CAN SIKICI ve sürekli aynı hata !!!! Ayrıca boy 'u erkek çocuk diye çevirmişti çoğu aşamasında bu uygulama. Hatalı bence neden hala düzeltilmemiş ????

5 ay önce

gamzeuak1

I am not child olması gerekmiyor mu

5 ay önce

gamzeuak1

I am not a child

5 ay önce

gule938440

Arkadaşlar bencede düzeltmeli

5 ay önce

Emir951426

I am not a child olmalıı

5 ay önce

Rabia279701

Bu ne ya

5 ay önce

murat322459

Hata hala devam ediyor

5 ay önce

SerkanAksu6

Boy oğlan diye çevriliyor I am not a child yazdığımda kabul etmesi lazımdı

5 ay önce

AhmetTiras1

hala düzeltilmemiş

5 ay önce

Zeynep616971

I am not a child doğru bir cümle hatta cinsyet bell değilken nasıl boy olur

5 ay önce

sdr878529

I am not a child

5 ay önce

eses245711

I am not a child

5 ay önce

erife450524

Benimkini de yanlis kabul ediyor

5 ay önce

AZRA493744

Cümlesinin karsılığı .. I am not boy ... degildir diye düşünüyorum. Bana göre doğru cevap: I am not a child. Eğer Ben bir OĞLAN değilim diyorsanız. O zaman sizin ( Duolingo ) bana soylediginiz yanıt doğru olur.

5 ay önce

alisaketre10

Bu soru yanlış

5 ay önce

ilkerdg

bence de hatalı ve hata daha düzeltilmemiş

5 ay önce

suat299085

Doğrusu, ı am not a child.

5 ay önce

Nigar121341

I am not a child.

5 ay önce

emrekar75

I am not a child

5 ay önce

Talha135980

Sinirlendirdi

5 ay önce

Onur912397

İ am not a child

5 ay önce

YUNUSEMRE1071

Benim kinide yanlış dedi

5 ay önce

Aygul123300

I am not a child

5 ay önce

MericAlkisla

Answer " I am not a child " is true . Report problem is carefuly...

4 ay önce

Asude20.01

ya varya buraya ingilizce öğrenmek için geliyoruz ama uygulamayı yapanın ingilizceye ihtiya cı var ı am not a child olması lazım boy ne ya

4 ay önce

Ajlan779987

Bu soruda hata var

4 ay önce

Visual917

I am not a child.

4 ay önce

noana_

Evet, soru hatalı :c

4 ay önce

pelincenik1

Ben I am not child dedim yanlış diyo ama ben doğru yaptım

4 ay önce

tugbacek

"I am not a child." fix the error, please :)

4 ay önce

Fato840425

Çocuk kız ya da erkek olabilir o yüzden child olmalı

4 ay önce

Mikachi_ll

Ya bu bir yana da, acaba the ifadesi kadın ı çoğul yaparken nasıl oluyor da kız'ı çoğul yapmıyor? Kafayı yiycem. Birşey veriyor yaz bunu ingilizce diyor başına the getiriyorum yanlışa atıyor, bu sefer diğerinde getirmiyorum yine yanlış diyor.

4 ay önce

sleymankar833738

boy oğlan çocuğu değil mi

4 ay önce

adamiusubov

boy oglan cocuguna denir burdaki bilinmiyor kizda ola bilir

4 ay önce

Batuhan16748

I am not a child olmalı ???

4 ay önce

DENZHANGKA

i am not a child

4 ay önce

manas982883

Bu konuda child kelimesi geçmediği için kabul etmiyorlar galiba. Her ünitenin kendi kelimeleri var muhteöelen

4 ay önce

Osman383838

I am not a kid olmalı

4 ay önce

OuzhanGrbz2

İ am not a child*

4 ay önce

ihsan2806

gerekli yorumlarin yapildigini goruyorum.

4 ay önce

aleyna779733

Ayn soru yanlis bence

4 ay önce

ragnar26

Siz yanlısınız biz degil!!!

4 ay önce

ruzgarecem

I am not a child doğru

3 ay önce

Serhan217458

İm not a child

3 ay önce

ALI865240

burada erkek cocugu oldugunu soylememis sadece cocuk degilim demis i am not child bu neden gecerli degil acaba beni aydinlatirsaniz sevinirim

3 ay önce

deniz879325

Boy=oğlan Child=çocuk Cevabın sisteme yanlış girildiği son derece açık niçin hala düzeltmiyor?

3 ay önce

SarperKoksal

! I am not a child ! Olmalıydı.

3 ay önce

ferhat.89

ben şöyle düşündüm; ben 30 yaşındayım eşimle tartışırken "ı am not a boy" diyerek ben çocuk değilim demeyi kast ediyorum. tek mantıklı açıklama bu olabilir Haksızmıyım ??

6 ay önce

Mikachi_ll

Yok ya bu tamamen uygulama içerisi bir yanlışlık. Orada biz bunun kız mı erkek mi olarak kastedildiğini ne bilelim. Zaten bu tarz birkaç hata var umarım düzelir

4 ay önce

yeldaaytua

siz erkekseniz elbette doğru ama sorun, duolingo'nun herkesi erkek zannetmesi!!!

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.