Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Жінка їсть яблуко."

Переклад:A woman eats an apple.

6 місяців тому

7 коментарів


CptW10

приєднуйся до клубу там дадуть відповідь!!!!! Код U5F4AD добре?

4 місяці тому

AndrewKho

Їііїііїїавяч231х0арпрог код клубу

3 місяці тому

dtx64

Чому eats?

6 місяців тому

IQE49

Тому, що Present Simple, а в цьому часі He, She, It + дієслово з закінченням s. Наприклад He works.

4 місяці тому

CptW10

незнаю!!!!!!!!!

4 місяці тому

Endru67615

Чому це аn

3 місяці тому

Ivanna406597

an це артикль, який ставиться перед злічуваним іменником в однині, який починається з голосної букви.

3 тижні тому