"Жінка їсть яблуко."

Переклад:A woman eats an apple.

11 місяців тому

7 коментарів


CptW10

приєднуйся до клубу там дадуть відповідь!!!!! Код U5F4AD добре?

9 місяців тому

AndrewKho

Їііїііїїавяч231х0арпрог код клубу

8 місяців тому

dtx64

Чому eats?

11 місяців тому

IQE49

Тому, що Present Simple, а в цьому часі He, She, It + дієслово з закінченням s. Наприклад He works.

9 місяців тому

CptW10

незнаю!!!!!!!!!

9 місяців тому

Endru67615

Чому це аn

8 місяців тому

Ivanna406597

an це артикль, який ставиться перед злічуваним іменником в однині, який починається з голосної букви.

5 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.