"Bavyera nerede?"

Çeviri:Wo ist Bayern?

February 2, 2018

7 Yorum
Tartışma kilitli.


menesiena

wo ist die bayern neden hatalı?


SteffiBookworm

Çünkü Bayern nötr bir isim. Ülkeler ve bölgeseler için artikel sadece dişil (die Schweiz) ve eril (der Iran) ve çoğul (die Niederlande) isimler için gerekir. http://m.spiegel.de/kultur/zwiebelfisch/zwiebelfisch-abc-laendernamen-mit-artikel-laendernamen-ohne-artikel-a-327185.html


Hulyasa

Soruda Bavyera geçiyor. Cevap Neden Bayern


alibektas34

Çünkü bize Bavyera olarak gelmiş. İngilizcesi de zaten Bavaria.

Mesela Londra'yı çoğu millet London olarak bilir. Ama bize bu ifade Fransızlar üzerinden geldiği için, onların kullandıkları tabirle Londra olarak biliyoruz.


kKILICc

Bavyera'nın diğer ismi (ya da Almancası, tam emin değilim) Bayern


Dororo-chan

Coğrafyam kötü, Almancada sorun yok :/ Ne bileyim Bayern'le Bavyera aynı yer ://

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.