1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin kızının bir babası var…

"Senin kızının bir babası var."

Çeviri:Your daughter has a father.

February 2, 2018

20 Yorum


Rengin97

Peki burada neden daughter's olmadı. Hep s takısı istiyordu.


Heyman491765

çünkü 's takısından sonra bir eşya ismi gelmesi gerektiği için has burda fiil dir

your daughter's father desen kızının babası demiş olursun ama cümlede fiil olmaz father dan sonra has getirirsen burda özneyi baba yapmış olursun


atican2

Kardeşim hiçbir şey anlamadım. Şunu tane tane anlat da halk bilgilensin. Please


ZaferEmreD

Daha nasıl anlatsın anlamaman ilginç gerçekten


ali61455

Biri have ve has kullanimi anlatabilirmi kisaca . Teşekkürler


Heyman491765

i,you,they ise have ................he,she, it ise has kullanılır your daughter 3.tekil bir şahıs olduğundan yani she olduğu için has kullanılr eğer your daughters olsaydı birden fazla kız çocuğundan bahsedeceği için buda they olacağından have kullanılır


sevim215973

Your doughter has got a father neden yanlis


Gkhan272919

"get" sonradan sahip olunan şeyler için daha çok kullanılır. ama bence sistemin cevabını reddetme sebebi yapıdan kaynaklı ve bu bir bug..


Gkhan272919

Hatta "Tehere are a dad of your daughter" buna da yanlış diyor.


mustafabur988221

Sistem insan beyni gibi çalışmıyor. Kendine tanımlanan cevapları doğtu kabul ediyor. Bu nedenle patlıcan ne renktir sorusuna siyah cevabı tanımlanmışsa, siz istediğiniz kadar morda olabilir yazın, sistem bunu kabul etmez. Bildirirseniz güncelleme yapıp düzeltebilirler.


ahmet412120

Doughter or daughter


rnkrdmn

"Your girl has a father." neden yanlış?


sude.cameron

Evlat bakimindan daughter kelimesinin tercih edilmesi gerekir


MehmetAliBey7733

Your daughter have a father" neden olmuyor?


Heyman491765

3.tekil şahıs olduğu için has kullanılır your daughter = she demek


sude.cameron

Çünkü , your daughter=she ve she "has,is,does" gibi yardımcı fiileri alır.


elifgl726980

Have ile has in farkı nedir. Neden have değil


abdullah678711

Genelde have i you we gibi ye4lerde kullanilir has ise she he gibi yerlerde kullanilir ekstaradn birsey carmi bnde bilmiom ornegin .. i have a car . She has a car


ibrahim_1982

father yerine dad kullandim kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.