"I like bread."

Çeviri:Ekmeği severim.

1 yıl önce

78 Yorum


zzeynepbay

I like the bread olsan ekmeği severim olur da I like bread in karşılıği ben ekmek severim olmalı diye düşünüyorum. Yanlış kabul etti

1 yıl önce

sukruaslan51

Ben de aynı kanaatteyim. Mota mot tercüme onu gerektirir. Ama dillerde bazen Deyim olarak tercüme de olabiliyor.

9 ay önce

TanerSARGIN

Bence de

8 ay önce

KeremDemir467607

Aynen hocam

5 ay önce

Mami928754

Aynı şekilde düşünüyorum.

5 ay önce

Zumrasim07

Bence de.

6 ay önce

Yeon345895

ı agree with u

4 hafta önce

crowdmood

böyle saçmalık görmedim, ne gereksiz bir dil (English)

3 ay önce

Bykush1

Ekmek sayılamıyor galiba. Başına the gelmemesinin nedeni bu.

1 yıl önce

Ceyda243923

Bundan önceki kurlarda hep geldi ama ekmeğin başına the?

10 ay önce

cern989113

I like water= suyu severim (genel) I like the water=suyu severim (konuşma mekanındaki belirgin bir su) Belirli bir ekmek değil, genel durum olduğu için "the" kullanılmamış ve bread sayılamayan bir isim. Anlam karışıklığı bu yüzden. Özetle "Like" fiiline eklenen isim Türkçeye çevrilirken her zaman belirtme eki (-i, -ı, -u, -ü) alıyor. Ekmeği, evi, çocuklar(ı), kırmızıyı... severim.

10 ay önce

ibrahim-sami

Ekmek severim nasil yazilir peki?

9 ay önce

Ender_M_G

Çok bilenlere en güzel cevap!

Evet "Ekmek severim" İngilizce'de nasıl denir?

1 ay önce

Seydi35

O zaman like içeren bu tarz cümlelerde "the" eklememize gerek yok mu ? Mesela I like flower Cümlesinde I like the flower kullanmasakta aynı anlama çıkacak ve anlamda bir değişme olmayacak değil mi ?

6 ay önce

Eyll306083

Genel durumlarda kullanılmaz. I like flower dediğinizde çiçek sevdiğinize dair genel bir ifade var. Ancak I like the flower dediğinizde kast ettiğiniz çiçek türü muhtemelen bellidir o örnekten veya gelen cümleden anlaşılır. Muhtemelen o anda görülen bir çiçek veya bahsi geçmiş bir çiçek olacaktır çok takılmayın. Sadece böyle genel örneklerde the kullanmamaya gayret edin.

5 ay önce

enanasya

Ekmek sayılamayan bir isim mi ki?

5 ay önce

Korkutkosar

Teşekkürler

3 ay önce

Bilge711144

ı like the bread olmalıydı

1 yıl önce

songl149255

Bence de

11 ay önce

kadir313227

''ben ekmek severim'' neden yanlış?

1 yıl önce

Alizeler

Ah Selcan neredesin sen!

10 ay önce

cesur_35

Ben ekmek severim neden olmuyor

10 ay önce

hunkar12

"ben ekmek severim" ile "ben ekmeği severim" arasında Türkçe bir anlam farkı yoktur. O yüzden ikisini de kabul etmeli. Eğer etmiyorsa ben ekmek severim İngilizce nasıl yazılır onu söyleyin.

9 ay önce

gulniihals

Canan Karatay bunu beğenmedi

6 ay önce

gamzeuak1
6 ay önce

Nejat167103

:) :)

3 hafta önce

HasanCoar

I like the bread olsaydı, ekmeği severim yanıtı da doğru olurdu. Şu ana kadar cümle kuruluşlarından öğrendiğimiz kadarıyla kabul edilen cevabın yanlış olması lazım

9 ay önce

edip758636

Ben ekmegi severim ve ekmeği severim bu iki cümlede geçerli olmalıydı.

6 ay önce

BeyzaBetl10

''Ekmek severim'' ile ''Ekmeği severim'' arkasındaki 5 farkı bulabilen var mı

1 hafta önce

MuslumEsma

neden ekmek severim olmadi

11 ay önce

evettt29

"Ben ekmek severim" cumlesini neden kabul etmiyor

8 ay önce

recep619461

Hakikaten bu selcan nerde cevap verse ya bize

7 ay önce

elif628018

Bence ben ekmek severim doğru cevap olmalıydı.Ekmeği olması için başına"the"gelmeliydi.

7 ay önce

farukcagsak

Ben ekmek severim = I like bread. Ben ekmeği severim = I like the bread. Why my answer didn't consider correct ?

6 ay önce

gamzeuak1

"I like bread" cumlesinde herhangi bir ekmeği kastettiğini gösteren "the" yok neden "ben ekmek severim" cevabını kabul etmiyor öyleyse?? Bana bunun açıklamasını yapar mısınız

6 ay önce

edip758636

Duolingo, bana sorarsan "ben ekmeği severim. Kimi cümlelerde "I" (ben) kelimesi cumlede 'ben' olarak geçiyor.

6 ay önce

cananckb

Teşekkürler

1 yıl önce

cengiz375129

Evet aynen

1 yıl önce

Denizhun

Ben ekmek severim yanlis mi

8 ay önce

cengaver3

Yeni birşey daha ögrendim

8 ay önce

yalcinbice

Selcan uyuyormu

6 ay önce

zuleyhapaydn

Ben ekmek severim neden olmuyor

6 ay önce

gamzeuak1

Tam olarak çevirdiğimizde "ben ekmekTEN hoşlanırım" olduğu için mi "the" kullanılmıyor diyeceğim ama emin değilim

6 ay önce

Eyll306083

Yorumumu okuyabilirsiniz :)

5 ay önce

e.gee34

Ekmek severim, ekmeği severim... ikisinide kabul etmeli.

6 ay önce

hkFn13

Ben ekmek severim olmalı

5 ay önce

Eyll306083

Bir kelime söylediğinizde herkesçe bilinen ve herkesin kafasında net olarak oluşan ifadelerde The kullanımına gerek yoktur. Ekmek dedigimde herkes neyden bahsettiğimi anladığından The kullanmama gerek yoktur. Burdaki ekmeği ifadesi buna örnek:)

5 ay önce

farukcagsak

"ekmek severim." bu cümlenin inglizcesini yazar mısınız lütfen? "I like bread" yazacaksınız değil mi? ekmek severim diye verilen cevapları yanlış kabul ediyor, sorun bu.

5 ay önce

Berk300142

Bu sorunun cevabı yanlış doğru cevap ben ekmeği severim olmalı

5 ay önce

ifa904627

Ben ekmek severim olması gerek yanlış kabul etti

5 ay önce

enanasya

Hoppalaaaa "ekmeği" olması için "the" kullanılması gerekmiyor muydu? Nooluyoruz?

5 ay önce

ZfrGlbhr

"Ekmeği severim" yanlış tercüme...

5 ay önce

canantsngl

Yanlış tercüme bu sefer duolingo reis

4 ay önce

zleyha343991

I like bread ekmek severim demek yanlisiniz var

4 ay önce

Murat750771

Seçeneklerde ekmek yok

3 ay önce

Nesim55

Duo hepimizin kalbini kırıyor.Yani bir canımızdan oluyoruz

3 ay önce

enolYiit

Ekmegi olması için başına THE gelmesi gerekmez mi

3 ay önce

cananzelik1

Peki ya nasil cevap vermemiz gerek ne denediysem olmadi

3 ay önce

Aybala790418

ya siz dalga mı geçiyorsunuz ya

3 ay önce

Ebrar79

Yanlış bir çeviri olmuş

3 ay önce

Funda271581

Bence de

3 ay önce

tanatalay

Ogretmen " ben ekmek severim " i dogru yazarsa ona benden bir gazoz.

2 ay önce

Zeynepay19

Ben ekmek severim de olabilir bence

2 ay önce

Yldo12

İbrahim-Sami'ye katılıyorum.Bu soruya cevap verilmeli bence de: "Ekmek severim" nasıl yazılır ve nasıl anlatılır?

2 ay önce

ilhan373143

Ekmeği severim yazınca yanlışlık nerede? İşin cılkını çıkardınız.

2 ay önce

eser80

Bence de ben ekmek severim de doğru olmalı

2 ay önce

NurayMmmdz

Bazen çok yanlış sorular veriyolar. Mesela şu soru yazıyoki, I like the bread bu zaman onun tercumesi Ben ekmeği severim. Amma cevapda tuşlarda Ekmeği severim yazıyor. Ekmeği severim böyle olucak Like the bread. Üniverstede okuyorum doktorum her şeyi bilyom

2 ay önce

GjBsEgh6

' ekmegi' derken başına 'the'gelmesi gerekmez.

2 ay önce

ozgurtoram

I like the bread...

2 ay önce

Mustafa365494

O halde I koymayın oraya kardeşim. I olmayınca ekmek sevmek anlamı ortaya çıkmazmı. Kim sever? Ben severim...

2 ay önce

ironriver

'ekmek severim' ile 'ekmeği severim' Türkçe de aynıdır. cümlenin söylendiği ortamda belirli bir ekmekten bahsediyorsak da zaten 'the' kullanacağımız belli. Bu kadar ayrıntı ile uğraşmak ancak İngilizce konuşmayı zorlaştırır başka bir şey değil.

1 ay önce

netuhafgun

"Ben ekmek severim" olması lazım.

Şerefsizler! Yok yere hata yaptırıyorsunuz. Köpekler!

1 ay önce

Emi64634

Ben ekmek severim neden olmadı

1 ay önce

AdnanAdilo1

Bence her ikisi de doğru. Türkçe'mizde iki sekilde de ifade edilir.

1 ay önce

GurolErkul

Aynen

4 hafta önce

turkan264267

Ayni mana gelir bence..gereksiz yalnis

6 gün önce

tuba510581

Ekmegin başinda the yok , ekmegi severim nasil oluyor , yanlis kabul etti

4 gün önce

mer426956

tambuday ekmeği miiiiiii

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.