1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir menü mü?"

"O bir menü mü?"

Çeviri:Is it a menu?

February 3, 2018

17 Yorum


ByRoc

Is that a menu? De doğrudur. Lütfen düzeltin.


BrkyBrtc

"is that a menu" cevabını neden kabul etmedi?


ElifEvsen2

Cümle hatası yapmısınddır .


eydazelik

Sen çok zekisin yha harcanıyosun burda cidden bak hahahah


MimiB_Velo

"Is that a menu?" is also correct, no? Why is it not accepted? "O" can be translated "that", too. Correct?


aykut252914

Bende öyle yazdım geçmiş cümlelerde öyle kullanılıyordu , neden yanlış olduğunu biri anlabilir mi ?


cun3yt

çünkü soru cumlesı bu senın yazdıgın it is a menü o bır menü oluyor . is it a menü ise o bir menü mü oluyor is başa geldiğinde


Aleyna276191

Çünkü soru cümlelerinde is başa gelir


nes55

Hicbirsey anlamadim bence ayni yorumu yaptim it is a menu


FatihDIKME3

Is that a menu? Neden yanlış?


Serkanadmen

aynen bende ıt is a menu olarak yazmıştım


NurullahMe8

Ya klavye yüzünden


Aleyna276191

Çünkü soru cümlelerinde is başa gelir


taha280294

Ben is this a menu yazdim is it a menu cikti


Nilay486291

Neden it is a menu değil?


Aleyna276191

Çünkü soru cümlelerinde is başa gelir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.