Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bir menü mü?"

Çeviri:Is it a menu?

8 ay önce

12 Yorum


aykut252914

Bende öyle yazdım geçmiş cümlelerde öyle kullanılıyordu , neden yanlış olduğunu biri anlabilir mi ?

8 ay önce

cun3yt

çünkü soru cumlesı bu senın yazdıgın it is a menü o bır menü oluyor . is it a menü ise o bir menü mü oluyor is başa geldiğinde

8 ay önce

Aleyna276191

Aynen

7 ay önce

Aleyna276191

Çünkü soru cümlelerinde is başa gelir

7 ay önce

BrkyBrtc

"is that a menu" cevabını neden kabul etmedi?

2 ay önce

Nilay486291

Neden it is a menu değil?

8 ay önce

Aleyna276191

Çünkü soru cümlelerinde is başa gelir

7 ay önce

nes55

Hicbirsey anlamadim bence ayni yorumu yaptim it is a menu

8 ay önce

Aleyna276191

Çünkü soru cümlelerinde is başa gelir

7 ay önce

TajihalSha

Ben is this a menu yazdim is it a menu cikti

5 ay önce

Yomalyn
Yomalyn

this = bu :-)

4 gün önce

Serkanadmen

aynen bende ıt is a menu olarak yazmıştım

8 ay önce