Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Czyja to jest książka?"

Tłumaczenie:Whose book is it?

7 miesięcy temu

9 komentarzy


Wiktoria583406

Dlaczego nie może być Whose it is book???

7 miesięcy temu

ZdzisawKaw

Ponieważ nawet w przypadku wyrazów pytajnych (WH - questions) na początku zdania, dalej obowiązuje forma pytająca zdania. Czyli nie it is , a, is it ?

3 miesiące temu

Gosia232753

Jak wytłumaczyć taką kolejność słów żeby dało się zapamiętać?

5 miesięcy temu

DarLeg
4 miesiące temu

aga332773

Why not: "Whose is the book?" Why, why?? :(

2 miesiące temu

ANNA685549

No właśnie

7 miesięcy temu

ZdzisawKaw

Ponieważ system nie reaguje na wszystkie dobre odpowiedzi. Uważam że: the book = this book. Ale dla stworzenia formy pytającej w zdaniu niezbędne jest nam "it" . Czyli poprawne zdanie jest: whose book is it ?

1 miesiąc temu

AgataMarek5

POKAZUJE ZE BŁĄD!!! Whose it is book? TO JEST POPRAWNE

4 miesiące temu

ZdzisawKaw

patrz wyżej mój wpis

1 miesiąc temu