"Oğlanlar çorba içerler."

Çeviri:Die Jungen essen Suppe.

February 3, 2018

7 Yorum


Bra441332

İçerler kelimesinin altina trinken yazmak yerine essen olarak duzeltmeniz gerekiyor. Sonucta cumleye gore corba bir icecek olmadigi icin yemek fiili getiriliyor yerine. Ipucu amacli bakanlar yanilarak yanlis cevap verebilir.

February 3, 2018

Rabia63575

İçer olması gerek trinken olmaliydi

October 3, 2018

SteffiBookworm

Almanlar çorba yiyor. Bir kaşık gerektiğinde "essen" kullanırız.

October 3, 2018

DilsadeGungor

essen yemek değil mi?

January 8, 2019

SteffiBookworm

Evet. Ama Türkçede çorba için "içmek" fiilini kullanmanın normal olduğunu düşündüm?

January 10, 2019

mertcan658732

Der Jungen kelimesinin akkusativi nedir? den Jungen olması gerekmez mi ? Sonucta Jungen "eril"

January 24, 2019

SteffiBookworm

Çocuklar bu cümlenin öznesi olduğu için Nominativ'de kullanılıyorlar.

February 17, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.