Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben öğle yemeği sırasında uyurum."

Çeviri:I sleep during lunch.

4 yıl önce

16 Yorum


citilozelh

While yetersiz mi kaliyor

4 yıl önce

alikcby

While ise- ken anlamı katıyor örneğin yemek yerken gibi

4 yıl önce

LatifeKeskin

"at lunch" kabul olmadı. "at" i nerede kullanmalıyız?

4 yıl önce

CAGRI_reyiz

aynen

1 yıl önce

ArazIsayev

"During lunch"la "during the lunch" arasında ne fark var?

4 yıl önce

hindikilala

the eki belirli bir zaman kastedildiği zaman kullanılır.soruda öğle yemeğine ait bir belirti olmadığı için the eki kullanılmaz.

3 yıl önce

zynpdlgr17

YYAAA YANLIŞLIKLA ENTER A BASTIIM

3 yıl önce

meltemgun

bu during hem aynı esnada anlamında hem boyunca anlamında nasıl kullanılıyor ? nasıl ayırt edicez ?

3 yıl önce

...irem...

İngilizce de kelimeler bir sürü anlamda kullanılabilir.Cümle içinde farklı anlamlar kazandığı için ayırt etmek zor.Sadece farklı cümle kalıpları çalışarak ve cümle çevirilirken anlam katarak öğrenilebilir. Diye düşünüyorum

1 yıl önce

seybulut

İ sleep at lunch neden olmadi acaba?

3 yıl önce

Mhmmdbrahi

Yemek yerken uyumağa daha yakın at

3 yıl önce

ibrahim-sami

Ogle yemeğinde uyurum. Oysa cümlede "esnasinda.. " yaziyor. Mana olarak aynı ama bire bir karşılığı değil.

3 yıl önce

sivrisarli

I am ile başladım kabul etmedi neden

2 yıl önce

HerTelden

Sleep oldugu icin. Cumlede verb varsa am is are kullanamazsin

2 yıl önce

keremhan77

while kullınırsa ardından bir cümlenin gelmesi lazım. Örn. I sleep while they are eating (onlar yemer yerken ben uyurum)

2 yıl önce

mehmet852244

During ve while arasındaki fark ne ve nerede kullanilirlar

1 ay önce