"Ben öğle yemeği sırasında uyurum."

Çeviri:I sleep during lunch.

April 15, 2014

42 Yorum


citilozelh

While yetersiz mi kaliyor

April 15, 2014

alikcby

While ise- ken anlamı katıyor örneğin yemek yerken gibi

June 7, 2014

LatifeKeskin

"at lunch" kabul olmadı. "at" i nerede kullanmalıyız?

August 29, 2014

CAGRI_reyiz

aynen

February 9, 2017

GlenBulut2

Aynen öyle

October 13, 2019

cumuluslilac

sanırım at lunch öğle yemeğinde demek olduğu için. Burada sırasında demiş

September 13, 2019

ArazIsayev

"During lunch"la "during the lunch" arasında ne fark var?

August 10, 2014

hindikilala

the eki belirli bir zaman kastedildiği zaman kullanılır.soruda öğle yemeğine ait bir belirti olmadığı için the eki kullanılmaz.

October 8, 2014

EmreKan1

kullanılabilir, belirli bir "lunch"tan bahsedip bahsetmediğini bilmiyoruz çünkü metin yok. bu yüzden her iki cevap da kabul ediliyor.

September 16, 2018

BurakDerel1

Kullanilir

March 23, 2015

hindikilala

kullanılmaz.

December 14, 2015

zynpdlgr17

YYAAA YANLIŞLIKLA ENTER A BASTIIM

March 14, 2015

meltemgun

bu during hem aynı esnada anlamında hem boyunca anlamında nasıl kullanılıyor ? nasıl ayırt edicez ?

August 25, 2015

...irem...

İngilizce de kelimeler bir sürü anlamda kullanılabilir.Cümle içinde farklı anlamlar kazandığı için ayırt etmek zor.Sadece farklı cümle kalıpları çalışarak ve cümle çevirilirken anlam katarak öğrenilebilir. Diye düşünüyorum

May 11, 2017

keremhan77

while kullınırsa ardından bir cümlenin gelmesi lazım. Örn. I sleep while they are eating (onlar yemer yerken ben uyurum)

April 26, 2016

seybulut

İ sleep at lunch neden olmadi acaba?

February 28, 2015

Mhmmdbrahi

Yemek yerken uyumağa daha yakın at

March 13, 2015

ibrahim-sami

Ogle yemeğinde uyurum. Oysa cümlede "esnasinda.. " yaziyor. Mana olarak aynı ama bire bir karşılığı değil.

July 11, 2015

Mustafa862613

At belli bi andan bahseder orda ise o sure boyuncadan bahsediliyor

April 25, 2019

sivrisarli

I am ile başladım kabul etmedi neden

October 28, 2015

HerTelden

Sleep oldugu icin. Cumlede verb varsa am is are kullanamazsin

April 3, 2016

mehmet852244

During ve while arasındaki fark ne ve nerede kullanilirlar

July 21, 2018

erdal157476

At neden olmuyor

October 6, 2018

citilozelh

Neden during acaba

April 15, 2014

alikcby

During o esnada, sırasında anlamında

June 7, 2014

kutlux

I am , dedim olmadi , bu am i neye gore koyacagiz

July 4, 2014

EnesDolu

geniş zamanda am is are olmaz olursa da fiile -ing gelir ve i am sleeping during lunch olursa 'ben öğle yemeği esnasında uyuyorum' olur

July 24, 2014

HerTelden

Ozneden sonra isim var sa am is are kullanirsin.

April 3, 2016

AysuAziret

"At luch' i" neden kabul etmedi arkidisler??

December 19, 2014

Mhmmdbrahi

Böyle cümlemi olur?)

March 13, 2015

Zeynep516910

Eğer öğle yemeğinde iken deseydik "at lunch"kullanabilirdik ama cümle öğle yemeği sırasında. Bu yüzden olabilir

July 27, 2018

SerifMertK

I sleep during after lunch
Neden olmadı?

December 22, 2014

Mhmmdbrahi

During- sırasında boyunca, after - sonra

March 13, 2015

ibrahim-sami

Ogleden sonra esnasında uyurum. .. Olmadi bence:))

July 11, 2015

yagmur_g

SADECE SLEEP YERİNE SLEEPY YAZDIM DİYE YANLIŞ KABUL EDİYOR

August 12, 2015

ItsAlexaMoon

çünkü sleepy uykulu demek

April 6, 2017

NevzatKksa1

I lunch during sleep olmazmı?

November 19, 2016

VeganLiveHealthy

sanmıyorum. sleep bir eylem , uyumak. lunch ise bir isim , öğle yemeği.

July 8, 2018

SeilAanolu

During yerine neden after olmadı ?

October 5, 2014

bilgekaganyilmaz

During=esnasında, After=sonrasında. Yani anlam farkı çok.

November 1, 2014

elvanelvan88

I sleeps during lunch ????

February 21, 2015

Mhmmdbrahi

Sleep olmalı sleeps değil

March 13, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.