Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben öğle yemeği sırasında uyurum."

Çeviri:I sleep during lunch.

4 yıl önce

39 Yorum


citilozelh

While yetersiz mi kaliyor

4 yıl önce

LatifeKeskin

"at lunch" kabul olmadı. "at" i nerede kullanmalıyız?

4 yıl önce

CAGRI_reyiz

aynen

1 yıl önce

alikcby

While ise- ken anlamı katıyor örneğin yemek yerken gibi

4 yıl önce

ArazIsayev

"During lunch"la "during the lunch" arasında ne fark var?

4 yıl önce

hindikilala

the eki belirli bir zaman kastedildiği zaman kullanılır.soruda öğle yemeğine ait bir belirti olmadığı için the eki kullanılmaz.

4 yıl önce

EmreKan1

kullanılabilir, belirli bir "lunch"tan bahsedip bahsetmediğini bilmiyoruz çünkü metin yok. bu yüzden her iki cevap da kabul ediliyor.

1 ay önce

BurakDerel1

Kullanilir

3 yıl önce

hindikilala

kullanılmaz.

2 yıl önce

zynpdlgr17

YYAAA YANLIŞLIKLA ENTER A BASTIIM

3 yıl önce

meltemgun

bu during hem aynı esnada anlamında hem boyunca anlamında nasıl kullanılıyor ? nasıl ayırt edicez ?

3 yıl önce

...irem...

İngilizce de kelimeler bir sürü anlamda kullanılabilir.Cümle içinde farklı anlamlar kazandığı için ayırt etmek zor.Sadece farklı cümle kalıpları çalışarak ve cümle çevirilirken anlam katarak öğrenilebilir. Diye düşünüyorum

1 yıl önce

seybulut

İ sleep at lunch neden olmadi acaba?

3 yıl önce

Mhmmdbrahi

Yemek yerken uyumağa daha yakın at

3 yıl önce

ibrahim-sami

Ogle yemeğinde uyurum. Oysa cümlede "esnasinda.. " yaziyor. Mana olarak aynı ama bire bir karşılığı değil.

3 yıl önce

sivrisarli

I am ile başladım kabul etmedi neden

2 yıl önce

HerTelden

Sleep oldugu icin. Cumlede verb varsa am is are kullanamazsin

2 yıl önce

keremhan77

while kullınırsa ardından bir cümlenin gelmesi lazım. Örn. I sleep while they are eating (onlar yemer yerken ben uyurum)

2 yıl önce

mehmet852244

During ve while arasındaki fark ne ve nerede kullanilirlar

3 ay önce

erdal157476

At neden olmuyor

2 hafta önce

citilozelh

Neden during acaba

4 yıl önce

alikcby

During o esnada, sırasında anlamında

4 yıl önce

kutlux

I am , dedim olmadi , bu am i neye gore koyacagiz

4 yıl önce

EnesDolu

geniş zamanda am is are olmaz olursa da fiile -ing gelir ve i am sleeping during lunch olursa 'ben öğle yemeği esnasında uyuyorum' olur

4 yıl önce

HerTelden

Ozneden sonra isim var sa am is are kullanirsin.

2 yıl önce

AysuAziret

"At luch' i" neden kabul etmedi arkidisler??

3 yıl önce

Mhmmdbrahi

Böyle cümlemi olur?)

3 yıl önce

Zeynep516910

Eğer öğle yemeğinde iken deseydik "at lunch"kullanabilirdik ama cümle öğle yemeği sırasında. Bu yüzden olabilir

2 ay önce

SerifMertK

I sleep during after lunch
Neden olmadı?

3 yıl önce

Mhmmdbrahi

During- sırasında boyunca, after - sonra

3 yıl önce

ibrahim-sami

Ogleden sonra esnasında uyurum. .. Olmadi bence:))

3 yıl önce

yagmur_g

SADECE SLEEP YERİNE SLEEPY YAZDIM DİYE YANLIŞ KABUL EDİYOR

3 yıl önce

PrincessofCA

çünkü sleepy uykulu demek

1 yıl önce

NevzatKksa1

I lunch during sleep olmazmı?

1 yıl önce

PassionatePotato

sanmıyorum. sleep bir eylem , uyumak. lunch ise bir isim , öğle yemeği.

3 ay önce

SeilAanolu

During yerine neden after olmadı ?

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

During=esnasında, After=sonrasında. Yani anlam farkı çok.

3 yıl önce

elvanelvan88

I sleeps during lunch ????

3 yıl önce

Mhmmdbrahi

Sleep olmalı sleeps değil

3 yıl önce