Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Eu nu gătesc fără apă."

Traducere:I do not cook without water.

cu 6 luni în urmă

2 comentarii


DianaBuse

De ce se folosește do?

cu 6 luni în urmă

coto.i
coto.i

În limba engleză întrebarea și negația la timpul prezent se formează cu ajutorul verbului auxiliar "to do". Auxiliarul se conjugă, iar verbul în sine rămâne la forma de infinitiv.

  • Do I cook? Yes, I cook. No, I do not cook.

  • Do you cook? Yes, you cook. No, you do not cook.

  • Does he/she/it cook? Yes, he/she/it cooks. No, he/she/it does not cook.

  • Do we cook? Yes, we cook. No, we do not cook.

  • Do you cook? Yes, you cook. No, you do not cook.

  • Do they cook? Yes, they cook. No, they do not cook.

Atenție la persona a III-a singular, unde verbul din propoziția afirmativă primește un "s" la sfârșit (cooks), iar auxiliarul devine "does".

cu 6 luni în urmă