Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim asıl meselem tarihtir."

Çeviri:My main matter is history.

4 yıl önce

11 Yorum


ssssinan

My real matter is history. - kabul edilmeli

Zira güzel türkçemizde asıl ve gerçek eş anlamlı kelimelerdir...

4 yıl önce

auspices

"My primary concern is history" neden olmaz?

4 yıl önce

Hisar34
Hisar34

"My basic issue is history." aynı anlamı vermez mi?

4 yıl önce

SHT1888

The getirince yanlis diyor.

3 yıl önce

FatihSoykan

"my main matter is the history" kabul etmedi

3 yıl önce

ayeglafak

My main issue is the history de bence bir sıkıntı yok ama kabul edilmedi

1 yıl önce

cezayirli
cezayirli

"My real matter is history" kabul edilmeli

3 yıl önce

xblackbrainx

Of date dedim ya jsjsd

3 yıl önce

birbukalemun

My essential matter is history kabul edilebilir mi??

3 yıl önce

candost2
candost2

The neden olmuyor?

3 yıl önce

yasinmeeli

kabul edilmesi gereken çok fazla alternatifi var bu cümlenin çevirisi kesin olamaz

1 yıl önce