Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim telefonumun şarjı bitti."

Çeviri:My telephone is out of charge.

4 yıl önce

10 Yorum


casska

'My telephone is out of battery' dedim hadi battery i anladım telephone u niye kabul etmedi

4 yıl önce

alsusa

Bildirdiyseniz cevaplara eklenir bence farklı birşey değil.

4 yıl önce

riseofga
riseofga

Bitti demis.gecmis zamanda nasil "is" kullanir

4 yıl önce

gocmen_05

"the battery of my phone is over" da kabul edilebilir mi yoksa hatalı mı acaba

4 yıl önce

1138716946

Bitti diyor 'is' yerine was kullandım cevap niye kabul edilmedi anlamadım

4 yıl önce

Preternatural

Was ile kullanılsaydı, "Benim telefonumun şarjı önceden yoktu ama şimdi var." anlamında olurdu.

3 yıl önce

RedzB
RedzB

My mobile's battery run out.

3 yıl önce

ahmetesen

"My cellphone is out of charge" yazdim. Kabul etmedi

3 yıl önce

CNEYTAHMET

Soru " My telephone " diye basliyor " My phone' diye baslamiyor.Cevap olarak " My telephone " ile baslayan cevabi isaretledim.Ama " My phone " ile baslayan cevapta dogru kabul edilmis.Boyle tuzak cevaplara ne gerek var?

3 yıl önce

ARES61

Geçmiş zamanda nasıl is kullanıyoruz anlayamadım

3 yıl önce