1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim telefonumun şarjı bitt…

"Benim telefonumun şarjı bitti."

Çeviri:My telephone is out of charge.

April 15, 2014

10 Yorum


casska

'My telephone is out of battery' dedim hadi battery i anladım telephone u niye kabul etmedi


alsusa

Bildirdiyseniz cevaplara eklenir bence farklı birşey değil.


riseofga

Bitti demis.gecmis zamanda nasil "is" kullanir


gocmen_05

"the battery of my phone is over" da kabul edilebilir mi yoksa hatalı mı acaba


1138716946

Bitti diyor 'is' yerine was kullandım cevap niye kabul edilmedi anlamadım


Preternatural

Was ile kullanılsaydı, "Benim telefonumun şarjı önceden yoktu ama şimdi var." anlamında olurdu.


RedzB

My mobile's battery run out.


ahmetesen

"My cellphone is out of charge" yazdim. Kabul etmedi


CNEYTAHMET

Soru " My telephone " diye basliyor " My phone' diye baslamiyor.Cevap olarak " My telephone " ile baslayan cevabi isaretledim.Ama " My phone " ile baslayan cevapta dogru kabul edilmis.Boyle tuzak cevaplara ne gerek var?


ARES61

Geçmiş zamanda nasıl is kullanıyoruz anlayamadım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.