1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim telefonumun şarjı bitt…

"Benim telefonumun şarjı bitti."

Çeviri:My telephone is out of charge.

April 15, 2014

10 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

casska

'My telephone is out of battery' dedim hadi battery i anladım telephone u niye kabul etmedi

April 15, 2014

alsusa

Bildirdiyseniz cevaplara eklenir bence farklı birşey değil.

July 12, 2014

riseofga

Bitti demis.gecmis zamanda nasil "is" kullanir

August 4, 2014

gocmen_05

"the battery of my phone is over" da kabul edilebilir mi yoksa hatalı mı acaba

July 21, 2014

1138716946

Bitti diyor 'is' yerine was kullandım cevap niye kabul edilmedi anlamadım

August 3, 2014

Preternatural

Was ile kullanılsaydı, "Benim telefonumun şarjı önceden yoktu ama şimdi var." anlamında olurdu.

February 14, 2015

RedzB

My mobile's battery run out.

March 13, 2015

ahmetesen

"My cellphone is out of charge" yazdim. Kabul etmedi

October 21, 2014

CNEYTAHMET

Soru " My telephone " diye basliyor " My phone' diye baslamiyor.Cevap olarak " My telephone " ile baslayan cevabi isaretledim.Ama " My phone " ile baslayan cevapta dogru kabul edilmis.Boyle tuzak cevaplara ne gerek var?

February 2, 2015

ARES61

Geçmiş zamanda nasıl is kullanıyoruz anlayamadım

February 8, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.