A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We are popular."

Fordítás:Népszerűek vagyunk.

0
4 éve

5 hozzászólás


AndreaKolo1

A kiejtést nem értem. Én popjulör-nek tanultam de ez betesz egy extra i hangot - pápilujört mond. Kész káosz

2
Válasz4 éve

bodrogit

Mi híresek vagyunk. Why not?

1
Válasz4 éve

LightmanHUN

Mert a két szó teljesen mást jelent, a 'híres' jelentése 'famous'.

1
Válasz3 éve

OktavianVa

Ne aggódj a program kiejtése rossz. Legtöbbször a normál és lassított hanganyg is totálisan más

0
Válasz3 éve

GiPpJc

Az 'ismertek vagyunk'ot sem fogadta el

0
Válasz2 éve