1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "İkinci kişi"

"İkinci kişi"

Çeviri:Der zweite Mensch

February 4, 2018

6 Yorum


Diana.888

Evet, "zweite Person" olmalı


Tafa738519

Cevap olarak önerilen ifade ikinci kişi değil, ikinci insan anlamına geliyor.


[aktif olmayan kullanıcı]

    Kişi ve insan aynı şey


akincimd

    Die Zweite Person ve de Zweite Person da doğru kabul edilmeli.


1den6yakadar

    1 yıldır "Zweite Person" eklenmemiş. Hayır yani yanlış da eklenmiyorsa neden yanlış olduğu aktarılsa keşke.


Gluslu0

    person da olur

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.