"İkinci kişi"

Çeviri:Der zweite Mensch

February 4, 2018

7 Yorum
Tartışma kilitli.


Diana.888

Evet, "zweite Person" olmalı


akincimd

Die Zweite Person ve de Zweite Person da doğru kabul edilmeli.


Tafa738519

Cevap olarak önerilen ifade ikinci kişi değil, ikinci insan anlamına geliyor.


[aktif olmayan kullanıcı]

    Kişi ve insan aynı şey


1den6yakadar

    1 yıldır "Zweite Person" eklenmemiş. Hayır yani yanlış da eklenmiyorsa neden yanlış olduğu aktarılsa keşke.


Gluslu0

    person da olur


Sehatto

    Die zweite person'un nesi yanlış?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.