A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Egy órát vezetek."

Fordítás:I drive for an hour.

4 éve

6 hozzászólás


aptg.gabi

"for" nélkül nem jó?

4 éve

budai.doc

Nem azt jelentené, hogy egy óra hosszat. Azt jelentené, hogy az "egy órát" vezetem, mintha az egy autó lenne.

4 éve

aptg.gabi

kreatív vagyok, minden megoldás érdekel karóra vezetés) :D köszi a választ

4 éve

Bonzor

:)

1 éve

dmNyerges

Én azt hittem hogy egy tanórát vezetek.

4 éve

vandermoon

Én is:))) Az akkor valahogy így lenne, nem? I drive an hour [of teaching] I drive a lesson.

3 éve