"O yazar."

Çeviri:She writes.

1 yıl önce

169 Yorum


metehanci

"O yazar." cümlesinde O'nun erkek mi bayan mı olduğunu bildiren bir belirteç yok. He ya da she kabul edilebilir olmalıyken He'yi kabul etmemesi bir hatadır bence.

1 yıl önce

Ufuk334519

kesinlike haklısın

11 ay önce

AhmetYazYA

Bunu düzeltmeleri lazım

9 ay önce

iremylmz06

aynen

10 ay önce

fatih466723

Aynen

5 ay önce

murat111791

evet o cinsiyeti belli değil he de olabilir she de

7 ay önce

AhmetYazYA

Aynen

9 ay önce

Rehman970

Kesinlikle

9 ay önce

Barann_

Aynen öyle

7 ay önce

umit_kucuk

Evet, ikisini de kabul etmeli.

7 ay önce

ugursayilkan

bana da yaptı aynısını. düzeltmemişler

5 ay önce

cem719313

adam haklı

7 ay önce

SilaKocaoglan

aynen öyle

5 ay önce

Alya487111

Bence de

3 ay önce

kJ3y4

Katiliyorum

3 ay önce

mer196613

Kesinlikle hocam yani belirtek yok him her bunları kabul ediyo ama burda gıcıklık yapıyo ilginç..

3 ay önce

nilden

Tarih 02.11.2018 hata devam

3 ay önce

merFaruk35966

Tarih 11.11.2018 hata hâlâ aynı

3 ay önce

bisraa

+1

3 ay önce

Kadirzdemi18

19/11/18 hata devam ediyor +1

2 ay önce

Yahars

Çok doğru bende de aynısı oldu...

2 ay önce

Selmaakrol1

çok dogru ben de bunun için karşı çıktım kabul etmedim size katılıyorum

2 ay önce

7997148_06

hala düzeltilmemiş benimkini de yanlış saydı :/

1 ay önce

baco195143

+

1 ay önce

Deniz.Tanyeli

He writes hatalı dedi bildirdim büyük hata =)

1 ay önce

besimemreaygun

Doğru söylüyorsun

1 ay önce

omercalm

+1

4 ay önce

ilhan373143

He writes neden yanlış oluyor?

1 yıl önce

umit_kucuk

Aslında ikisini de kabul etmeli.

7 ay önce

VeyselCan318553

Writes kadinlar icin kullaniliyor. he= o (erkek)

7 ay önce

Betl244039

Allah aşkına ne alakaaa erkek için yazmak ne saçmalama ikisi içinde writes geniş zaman eki - s

5 ay önce

Ugur531806

He/She kabul edilmeli. 'O yaza' cümlesinde belirteç yok. He yazdığımızda neden kabul etmiyor.

1 yıl önce

Hakan_Bilal

aynen bir hata daha doğrusu eksiklik var.

1 yıl önce

istek5

he write yazıyorum kabul etmiyor she yazıncada kabul etmiyor acayip

1 yıl önce

JavaLoper

"write" fiilini tekil şahıslarda yalın kullanamazsınız -s takısı getirmelisiniz. Doğrusu He/She writes olacaktır.

10 ay önce

LanetPvP

İyi de ben He writes yazınca kabul etmedi, doğrusu "She writes" dedi. Çok saçma!

9 ay önce

Semish_

Fel tekde olduğuna görə writes olmalıdı

8 ay önce

gulgun584949

WriteS yazmalısınız , geniş zamanda üçüncü tekil şahıslarda fiiller es takısı alıyor.

4 ay önce

Harun455552

She writes

1 ay önce

rlozdemir1

"O yazar." cümlesinde O'nun erkek mi bayan mı olduğunu bildiren bir belirteç yok. He ya da she kabul edilebilir olmalıyken He'yi kabul etmemesi kesinlikle bir hatadır.

11 ay önce

brahimEthe15

bari copy paste yapma be uncle

9 ay önce

emojikryln

Cinsiyet ayrımcılığı yapılmış :D

7 ay önce

DesturDeHele

Ben ''he writes'' yazdım kabul etmedi

11 ay önce

Melda21978

He Writes neden olmaz ki ?? Yanlış değerlendirme

10 ay önce

Nevimoztrk

Neden he kabul edilmiyor. Üçüncü tekil şahıs sadece she mi oluyor.

1 yıl önce

ersin-yilmaz

Burada yorum yazmak dışında hata bildir diyen oldu mu hiç? Yeteri kadar hata bildir kaydı alırsa sistemde düzeltmeleri daha olası, her zaman yorumları takip edemiyorlar moderatörler, burayı görüp de hatayı düzeltmelerini beklemek olmaz. Ben hata bildir deyip benim de cevabım doğru kabul edilmeli dedim. Siz de öyle yapın.

8 ay önce

frkn316411

hemen düzeltmeleri lazım "he writes" da olmalı

xxxxx

1 ay önce

akinan1

he writes neden yanlış

1 yıl önce

Apostle_

Bu cümleyi sisteme giren kurs görevlisi, görünüşe göre "he"yi de kabul olarak kaydetmeyi unutmuş.

1 yıl önce

yunusemre269260

çünkü tekile girmiş oluyor

1 yıl önce

Betl244039

Ne alaka ne tekili ikside tekil kişi

5 ay önce

drmfatih34

writes taki s çoğul eki değil geniş zamanda fillerie he she it olursa s takısı alır ondan. He ve She olur bir eksiklik var

1 yıl önce

nzile159132

cinsiyet belli edilmemiş he writes yanlış ama she writes doğru kabul ediliyor hata var

11 ay önce

BLENTESEN

He writes doğru kabul edilmeli

11 ay önce

AhmetArgan

ben He writes. yazdım neden kabul etmiyor

10 ay önce

SevimGrelY

Noun gibi algıladım. Soru açik değildi.

10 ay önce

seyyet

Alkisliyorum)))

10 ay önce

Gizem176653

onca geri bildirime rağmen henüz düzeltilmemiş

9 ay önce

fatma198296

''He writes''ın kabul edilmemesi çok saçma..

Az önce ''Turn left'' çıktı karşıma; ben ''sola dön'' yazdım ve kabul etmedi, doğru cevap: ''sola dönün''

Cidden bu mudur yani?

9 ay önce

glyldz4

Kesinlikle ne farkı var o yazar cümlesinde He ya da she

9 ay önce

Bahar269796

"he writes"ı da ekleyin. her seferinde aynı şey oluyor.

9 ay önce

yyurduseven

Bildirim yapılalı aylar olmuş ama halen "he writes" yanlış olarak kabul ediliyor.

8 ay önce

AhmetFurka924360

Bunla kim ilgileniyorsa ona şikayet edilmeli

8 ay önce

msakalli

"Geniş Zaman 1" konusunda buna benzer çok eksiklik var. Tespit ettikçe ben de raporluyorum. Bakalım ne zaman düzeltecekler.

8 ay önce

sedaiel

evet metehan arkdasımıza katılıyorum he de she de kabul edilmeli

7 ay önce

cem518566

"He writes" cümlesini yanlış kabul ediyor. 7 ay önce uyarılmış bu konu. Hala aynı duruyor.

7 ay önce

obaldemir

Evet bencede

7 ay önce

Fatmanur422823

Hata duzeltilmeli

6 ay önce

auditorlevent

he writes kabul edilmedi.bu program için büyük hata..she yada he fark etmez. ikisi de ( O ) eril yada dişil ....düzeltilmelidir.

6 ay önce

FilizMay

Katiliyorum

6 ay önce

borni17

aynı he she meselesini gene yaptı

6 ay önce

turankoprubasi

He mağduruyum

6 ay önce

mert119661

Niye cinsiyetçilik yapılmış anlamadım

6 ay önce

ramazanKil

"he" kabul edilmeli

6 ay önce

GunhanGuve

Türkçe'de "O"; hem "He" hem de "She"nin karşılığıdır. "She" doğru kabul ediliyor da "He" neden kabul edilmiyor?

6 ay önce

murat322459

He/she hatasi duzeltilmeli

6 ay önce

BrtTnrvn38

abi he yazdım cevap she ymiş bu ne laaa

6 ay önce

HarunKl7

he yi kabul etmiyor bayan mı erkek mi olduğu belirtilmemiş.

6 ay önce

NurseenKara

Saçmalık yani cinsiyet belirtici birsey yok 'he' yazinca kabul etmiyor

6 ay önce

ocan86

he writes?

5 ay önce

ugursayilkan

she writes oluyor, he writes olmuyor. nasıl iş anlamadım...

5 ay önce

Gulufer1

he writes i kabul etmemesi çok saçma

5 ay önce

SabirEldar2

Bu kadar ayrımcılık olmasın ya

5 ay önce

RZGARAtase1

en kısa zamanda düzeltilmeli

5 ay önce

-Passenger-

Niye he olmasın ?

5 ay önce

AdemOsman

Bunca zaman 'he writes' doğru sonuç olarak eklenmemiş olması çok garip. Bu kadar zor olmamalı

5 ay önce

Baxshiyev

he writes yazdim yanlis verdi ya

5 ay önce

Lalisa478

bir de meslek olan yazarlık mi yoksa fiil olan mı beynim yandı

5 ay önce

SEMRA883812

CİNSİYET BELLİ DEĞİL HE YANLIŞ MI YANİ ŞİMDİ :)

5 ay önce

yunusakyel

bu çok saçma he geçerli olmalı

5 ay önce

belabaykus

O, he ya da she olabilir, saçma olmuş ve aylardır da düzeltilmemiş!

5 ay önce

Betl244039

He de kabul edilmeli neden she yani

5 ay önce

Jokomik

hata hala düzeltilmemiş

5 ay önce

S4YBR0

feminizm destekleyen orospu çocuğudur

4 ay önce

Yiitcan250245

O yazar derken dişi mi erkek mi olduğunu nereden bilelim. He yazdım She olacaktı diyor. Komedi tam ya. Çok saçma sapan hatalar yüzünden canlarımız gidiyor. Can gitme olayı olmasa da gerçekten canım sıkılıyor yanlış yaptığımda.

4 ay önce

ahmetyucel_d

Ve biz buradan ingilizce öğrenmeyi umuyoruz?

4 ay önce

Yasin105863

"He" neden kabul degil

4 ay önce

melissa713708

O yazar cümlesine She writes yazdım kabul etmedi he ya da she olduğu ne farkeder yani bunu kabul etmeleri lazım

4 ay önce

leumaxx

ya abi çıldıracam "o" kelimesi "he" veya "she" olabilir niye sadece "she"yi kabul ediyor

4 ay önce

Deniz922589

he ve she yi kabul etmesi gerekirdi

4 ay önce

AhmetGiray68

O yazar." cümlesinde O'nun erkek mi bayan mı olduğunu bildiren bir belirteç yok. He ya da she kabul edilebilir olmalıyken He'yi kabul etmemesi bir hatadır bence.

4 ay önce

Yiitbilir

Herkes cinsiyet sorununu bildirmiş. Diğer bir hata ise yazarın fiil mi isim mi olduğu.. Anlam karmaşası var. Yani: Who writes this story? He writes.

4 ay önce

Yusuf226346

+1

4 ay önce

Gul623579

???

4 ay önce

hatice264373

He yazınca neden kabul etmez ki!!!!!!!!!.?

4 ay önce

hatice264373

He neden kabul etmezki!!!!!!!!!!!!!!!! ¿

4 ay önce

Hseyinekal

Adam haklı beyler dağılın

4 ay önce

Volkandd

YUHHHHH DİYORUM...

3 ay önce

Sosyolog58

he writes kabul edilmeli cümlede cinsiyet belirtilmemiş

3 ay önce

deniz908876

Müneccim miyiz

3 ay önce

Sena522444

Aynen

3 ay önce

Kenan832010

Peki erkek için ne diyeceğiz? Algoritmanın çöküşü!!!

3 ay önce

LeventSaka1

o,erkek veya kız olabilir.ben erkek yazdım,dolayısı ile doğru olmalı

3 ay önce

nilden

Tarih 02.11.2018 hala düzeltilmemiş,umudunuzu kesin bence arkadaşlar

3 ay önce

mitASLAN11

Böyle giderse doulingo yu sileceğim bu kadar saçmalık olmaz yani

3 ay önce

mitASLAN11

Doulingo eksiksin çok

3 ay önce

TCAygenSumer

He yada she ne farkeder kabul olmalı aylardır düzeltilmıyor

3 ay önce

NilgnAydem1

She veya he yazınca ne değişiyor

3 ay önce

Ensar230351

+1

2 ay önce

hakan813163

Muneccimiyiz cinsiyet tahmini yapalim he neden kabul edilmiyor.

2 ay önce

Habip471870

şaka mı bu

2 ay önce

ezopbakis

Neden He kabul edilmiyor?!

2 ay önce

KEREM819407

bir önceki teste he dedim doğru dedi şimdi yanlış oldu bu ne yaaaaa

2 ay önce

zgr612436

Hata aynen devam

2 ay önce

Serkan370169

he kabul olmuyor hata var

2 ay önce

Selmaakrol1

she writes or he writes

2 ay önce

Selmaakrol1

he writes ...please explain

2 ay önce

Timuin216605

Neden ''He/She is outhor'' olmuyor?

2 ay önce

mustafa236485

Hâlâ düzeltmemişler. They still hadn't set aright.

2 ay önce

mustafa236485

The choice"He" is acceptable. Because Turkish "O" = "He" or "she" or "it". There is no sign that indicates gender of pronoun "O" in this sentence. Accoding to me there is an error.

2 ay önce

Mustafa365494

Ayrımcılık yapıyor. Hehe :))

2 ay önce

Mustafa365494

Allahın hakkı üçtür dedim, üçünde de he write yazdım. Kabul etmediya la. Kız yürür oğlan yürüyemez. Beceremez oğlan.

2 ay önce

SIDIKAE

16.12.2018 hata devam

2 ay önce

TsSGDdtr

Bu tür ve basit hatalar siteye olan güvenimi oldukça sarsıyor

1 ay önce

habib336921

"She"-"He" yüzünden bu testi atlata bilmiyurum! Geri zekalı makine

1 ay önce

thedeep16

10 ay önceki hata halen düzeltilmemiş.

1 ay önce

TsSGDdtr

Yazabilen kişi sadece kadın mı olur? Hala hata düzelmemiş.

1 ay önce

Harun455552

26 .12.18 hata aynı

1 ay önce

EnesHacbek

He ya da she ikisi de olmalı

1 ay önce

ouzkeskin1

31/12/2018 hata hala aynı !?!?

1 ay önce

TCAyeDehen

Kadın ya da erkek olduğu belirtilmemiştir. "He" kabul edilmelidir.

1 ay önce

lgn171661

he?

1 ay önce

sbnkrd

Türkçede 3. tekil şahısta cinsiyet ayırımı olmadığından "he" veya "she" ile kurulan cümlede her iki seçenek için de çeviri doğru olmalı

1 ay önce

Emre616524

O'nun kız mı erkek mi olduğunu nerden bilelim?

1 ay önce

sevince3

sadece he she degıl it bile gecerli olmalıydı cunku öznenin cinsiyeti belirtilmemis.cevap yanlıs...degil dogru degil...

1 ay önce

nurayAhskw

He wirtes yazdım ama

1 ay önce

TeomanF.

Ulan amk oglu he yada she nerden bilicem vahiy mi gelecek

1 ay önce

MJDATAYDIN

He he he he he he he?

3 hafta önce

Zeynep616971

Düzeltilmeli

3 hafta önce

kenny251928

Kesinlinle he neden kabul edilmiyor

3 hafta önce

TolgaSabah

He sites yanlış degil ki kız mi erkek mi belli olmadığı icin yanlış diyemez

11 ay önce

123ator

she o demekse he ne demek oluyor?

11 ay önce

BuraYenign1

O kişisi erkek mi kız mı belli değil ve he de hata vermesi cok saçma

11 ay önce

ENESMALK2

Zaten she dediği için " s " takisi geliyor

10 ay önce

Betl244039

Hayır geniş zamanda she he it te s gelir

5 ay önce

FilizinKalemi

he dese de gelecek taki.

4 ay önce

iremylmz06

ya ama he dedim kabul etmedi ve cevabım: ''He writer'' idi kabul etmedi.

10 ay önce

FilizinKalemi

He is a writer olabilir. Ama fiil olunca He writes veya she writes olmali.

4 ay önce

yasin745512

Erkek yada kiz nerden bilelim he yada she ikiside o O yazar diye yazmissin tercume istiyorsun yanina cinsiyet belirt o zaman

10 ay önce

busra1427

he writes yazıyorum yanlış diyor

10 ay önce

Tutku350966

he writes yazdım ve kabul etmedi???

10 ay önce

mafacan1

he writes neden hatalı olsun

9 ay önce

Baxshiyev

He writes yazdim olmadi neden?

8 ay önce

Abdullah200381

he writes yazdım kabul etmedi O'nun erkek mi bayan mı olduğunu bildiren bir belirteç yok.

8 ay önce

Eminerobbie

He neden kabul edilmiyor ......hala duzeltilmemis

8 ay önce

FilizinKalemi

Nıye he wrıtes oluyor da she wrıtes olmuyor tammamen yanlıs ıkısı de olabılırç Turkçe'de fark yoktur

8 ay önce

ElifDal2

yazar kelimesini ben isim olarak algıladım fiil değil 'author' anlamı da çıkabilirdi bence değiştirilmesi gerekiyor

8 ay önce

FilizinKalemi

Zaten isimolmasi imkansiz. Isim olsa ne olur. Yine yanlis olur/

8 ay önce

lomtini

he writes kabul etmemesi komik olmuş. onu bırakın ilk aklıma gelen çeviri he is a writer idi onu bile kabul etmeli :D

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.