Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O yazar."

Çeviri:She writes.

7 ay önce

93 Yorum


metehanci

"O yazar." cümlesinde O'nun erkek mi bayan mı olduğunu bildiren bir belirteç yok. He ya da she kabul edilebilir olmalıyken He'yi kabul etmemesi bir hatadır bence.

7 ay önce

Ufuk334519

kesinlike haklısın

6 ay önce

AhmetYazYA

Bunu düzeltmeleri lazım

4 ay önce

iremylmz06

aynen

5 ay önce

fatih466723

Aynen

5 gün önce

murat111791

evet o cinsiyeti belli değil he de olabilir she de

2 ay önce

AhmetYazYA

Aynen

4 ay önce

Rehman970

Kesinlikle

4 ay önce

Barann_

Aynen öyle

2 ay önce

umit_kucuk

Evet, ikisini de kabul etmeli.

2 ay önce

cem719313

adam haklı

2 ay önce

ugursayilkan

bana da yaptı aynısını. düzeltmemişler

3 hafta önce

SilaKocaoglan

aynen öyle

3 hafta önce

ilhan373143

He writes neden yanlış oluyor?

7 ay önce

umit_kucuk

Aslında ikisini de kabul etmeli.

2 ay önce

VeyselCan318553

Writes kadinlar icin kullaniliyor. he= o (erkek)

2 ay önce

Betl244039

Allah aşkına ne alakaaa erkek için yazmak ne saçmalama ikisi içinde writes geniş zaman eki - s

1 gün önce

Ugur531806

He/She kabul edilmeli. 'O yaza' cümlesinde belirteç yok. He yazdığımızda neden kabul etmiyor.

7 ay önce

Hakan_Bilal

aynen bir hata daha doğrusu eksiklik var.

7 ay önce

istek5

he write yazıyorum kabul etmiyor she yazıncada kabul etmiyor acayip

7 ay önce

JavaLoper

"write" fiilini tekil şahıslarda yalın kullanamazsınız -s takısı getirmelisiniz. Doğrusu He/She writes olacaktır.

5 ay önce

LanetPvP

İyi de ben He writes yazınca kabul etmedi, doğrusu "She writes" dedi. Çok saçma!

4 ay önce

Semishim
Semishim

Fel tekde olduğuna görə writes olmalıdı

3 ay önce

ersin-yilmaz

Burada yorum yazmak dışında hata bildir diyen oldu mu hiç? Yeteri kadar hata bildir kaydı alırsa sistemde düzeltmeleri daha olası, her zaman yorumları takip edemiyorlar moderatörler, burayı görüp de hatayı düzeltmelerini beklemek olmaz. Ben hata bildir deyip benim de cevabım doğru kabul edilmeli dedim. Siz de öyle yapın.

3 ay önce

Nevimoztrk

Neden he kabul edilmiyor. Üçüncü tekil şahıs sadece she mi oluyor.

7 ay önce

rlozdemir1
rlozdemir1

"O yazar." cümlesinde O'nun erkek mi bayan mı olduğunu bildiren bir belirteç yok. He ya da she kabul edilebilir olmalıyken He'yi kabul etmemesi kesinlikle bir hatadır.

6 ay önce

brahimEthe15

bari copy paste yapma be uncle

5 ay önce

DesturDiyesin

Ben ''he writes'' yazdım kabul etmedi

6 ay önce

Melda21978

He Writes neden olmaz ki ?? Yanlış değerlendirme

5 ay önce

emojikryln
emojikryln

Cinsiyet ayrımcılığı yapılmış :D

2 ay önce

akinan1

he writes neden yanlış

7 ay önce

Apostle_
Apostle_

Bu cümleyi sisteme giren kurs görevlisi, görünüşe göre "he"yi de kabul olarak kaydetmeyi unutmuş.

7 ay önce

yunusemre269260

çünkü tekile girmiş oluyor

7 ay önce

Betl244039

Ne alaka ne tekili ikside tekil kişi

1 gün önce

drmfatih34

writes taki s çoğul eki değil geniş zamanda fillerie he she it olursa s takısı alır ondan. He ve She olur bir eksiklik var

7 ay önce

nzile159132

cinsiyet belli edilmemiş he writes yanlış ama she writes doğru kabul ediliyor hata var

6 ay önce

BLENTESEN

He writes doğru kabul edilmeli

6 ay önce

AhmetArgan

ben He writes. yazdım neden kabul etmiyor

6 ay önce

SevimGrelY

Noun gibi algıladım. Soru açik değildi.

5 ay önce

seyyet

Alkisliyorum)))

5 ay önce

Gizem176653

onca geri bildirime rağmen henüz düzeltilmemiş

4 ay önce

fatma198296

''He writes''ın kabul edilmemesi çok saçma..

Az önce ''Turn left'' çıktı karşıma; ben ''sola dön'' yazdım ve kabul etmedi, doğru cevap: ''sola dönün''

Cidden bu mudur yani?

4 ay önce

glyldz4

Kesinlikle ne farkı var o yazar cümlesinde He ya da she

4 ay önce

Bahar269796

"he writes"ı da ekleyin. her seferinde aynı şey oluyor.

4 ay önce

yyurduseven

Bildirim yapılalı aylar olmuş ama halen "he writes" yanlış olarak kabul ediliyor.

3 ay önce

AhmetFurka924360

Bunla kim ilgileniyorsa ona şikayet edilmeli

3 ay önce

msakalli
msakalli

"Geniş Zaman 1" konusunda buna benzer çok eksiklik var. Tespit ettikçe ben de raporluyorum. Bakalım ne zaman düzeltecekler.

3 ay önce

sedaiel

evet metehan arkdasımıza katılıyorum he de she de kabul edilmeli

2 ay önce

cem518566

"He writes" cümlesini yanlış kabul ediyor. 7 ay önce uyarılmış bu konu. Hala aynı duruyor.

2 ay önce

obaldemir

Evet bencede

2 ay önce

Fatmanur422823

Hata duzeltilmeli

1 ay önce

auditorlevent

he writes kabul edilmedi.bu program için büyük hata..she yada he fark etmez. ikisi de ( O ) eril yada dişil ....düzeltilmelidir.

1 ay önce

FilizMay

Katiliyorum

1 ay önce

borni17

aynı he she meselesini gene yaptı

1 ay önce

turankoprubasi

He mağduruyum

1 ay önce

mert119661

Niye cinsiyetçilik yapılmış anlamadım

1 ay önce

ramazanKil

"he" kabul edilmeli

1 ay önce

GunhanGuve

Türkçe'de "O"; hem "He" hem de "She"nin karşılığıdır. "She" doğru kabul ediliyor da "He" neden kabul edilmiyor?

1 ay önce

murat322459

He/she hatasi duzeltilmeli

1 ay önce

BrtTnrvn38

abi he yazdım cevap she ymiş bu ne laaa

1 ay önce

HarunKl7

he yi kabul etmiyor bayan mı erkek mi olduğu belirtilmemiş.

1 ay önce

NurseenKara

Saçmalık yani cinsiyet belirtici birsey yok 'he' yazinca kabul etmiyor

1 ay önce

ocan86

he writes?

4 hafta önce

ugursayilkan

she writes oluyor, he writes olmuyor. nasıl iş anlamadım...

3 hafta önce

Gulufer1

he writes i kabul etmemesi çok saçma

3 hafta önce

SabirEldar2

Bu kadar ayrımcılık olmasın ya

3 hafta önce

RZGARAtase1

en kısa zamanda düzeltilmeli

3 hafta önce

-Passenger-

Niye he olmasın ?

2 hafta önce

AdemOsman
AdemOsman

Bunca zaman 'he writes' doğru sonuç olarak eklenmemiş olması çok garip. Bu kadar zor olmamalı

2 hafta önce

Baxshiyev

he writes yazdim yanlis verdi ya

2 hafta önce

Lalisa478

bir de meslek olan yazarlık mi yoksa fiil olan mı beynim yandı

1 hafta önce

SEMRA883812

CİNSİYET BELLİ DEĞİL HE YANLIŞ MI YANİ ŞİMDİ :)

1 hafta önce

yunusakyel

bu çok saçma he geçerli olmalı

6 gün önce

belabaykus

O, he ya da she olabilir, saçma olmuş ve aylardır da düzeltilmemiş!

5 gün önce

Betl244039

He de kabul edilmeli neden she yani

1 gün önce

Jokomik

hata hala düzeltilmemiş

11 saat önce

TolgaSabah

He sites yanlış degil ki kız mi erkek mi belli olmadığı icin yanlış diyemez

6 ay önce

123ator

she o demekse he ne demek oluyor?

6 ay önce

BuraYenign1

O kişisi erkek mi kız mı belli değil ve he de hata vermesi cok saçma

6 ay önce

ENESMALK2

Zaten she dediği için " s " takisi geliyor

5 ay önce

Betl244039

Hayır geniş zamanda she he it te s gelir

1 gün önce

iremylmz06

ya ama he dedim kabul etmedi ve cevabım: ''He writer'' idi kabul etmedi.

5 ay önce

yasin745512

Erkek yada kiz nerden bilelim he yada she ikiside o O yazar diye yazmissin tercume istiyorsun yanina cinsiyet belirt o zaman

5 ay önce

busra1427

he writes yazıyorum yanlış diyor

5 ay önce

Tutku350966

he writes yazdım ve kabul etmedi???

5 ay önce

mafacan1

he writes neden hatalı olsun

4 ay önce

Baxshiyev

He writes yazdim olmadi neden?

4 ay önce

Abdullah200381

he writes yazdım kabul etmedi O'nun erkek mi bayan mı olduğunu bildiren bir belirteç yok.

3 ay önce

Eminerobbie

He neden kabul edilmiyor ......hala duzeltilmemis

3 ay önce

FilizinKalemi

Nıye he wrıtes oluyor da she wrıtes olmuyor tammamen yanlıs ıkısı de olabılırç Turkçe'de fark yoktur

3 ay önce

ElifDal2

yazar kelimesini ben isim olarak algıladım fiil değil 'author' anlamı da çıkabilirdi bence değiştirilmesi gerekiyor

3 ay önce

FilizinKalemi

Zaten isimolmasi imkansiz. Isim olsa ne olur. Yine yanlis olur/

3 ay önce

lomtini

he writes kabul etmemesi komik olmuş. onu bırakın ilk aklıma gelen çeviri he is a writer idi onu bile kabul etmeli :D

2 ay önce