Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Its colors are red and yellow."

Překlad:Jeho barvy jsou červená a žlutá.

před 7 měsíci

19 komentářů


Mary382656

Tento překlad nechápu. Proč není her nebo his?

před 7 měsíci

Nemesis_NaR

V angličtině jsou všechny věci "it". Tímpádem "barvy toho balonu" se řekne "Its colors"

před 7 měsíci

Helena970165

Je tam chyba. Ma byt his nebo her

před 7 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Ctete jiz existujici prispevek s vysvetlenim

před 4 měsíci

MMM0J6
MMM0J6

Proč neuznává: toho barvy...?

před 5 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Ani u stredniho rodu se neuziva takove privlastneni.

Narodilo se nam nove kure. TOHO barva je zluta???? Opravdu to reknete?

před 4 měsíci

Repairer
Repairer

Zdravím, samozřejmě, narodilo se nám nové kuře, barva toho kuřete je žlutá. Přeložit its color jako jeho barva myslím není v pořádku. Stejně by to mohla být i její barva, ale jen ve smyslu k věci, nebo zvířeti. Proto si myslím, že správná odpověď by měla být barva toho, nebo té (věci, zvířete).

před 2 měsíci

Vlcek1942

'Jejich barvy jsou červená a žlutá.' je špatně? 'Its' se nedá přeložit jako 'jejich'?

před 1 měsícem

marek536188

proč ne toho (stroje)

před 4 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Opravdu reknete "Mam novy stroj. Toho barva je zelena"? Nebo rekente "Jeho barva je zelena".

a to i v pripade stredniho rodu. Staveni. Mam nove staveni. Jeho barva... .

před 4 měsíci

IKJ7k3CB

V otázce by měl být pŕidaný kontext...člověk se snaží odpoveděť co nejpřesněji (its - toho) a neuzná to

před 3 týdny

Anbeads

Je možná i varianta má červenou a žlutou barvu?

před 3 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Není, to by se muselo sloveso BE nahradit slovesem HAVE.

před 3 měsíci

Anbeads

Ne vše se přece musí překládat doslovně. Mně to tu přijde celkem příhodné a v češtině používanější.

před 3 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

To máte pravdu, ale tady si přečtěte, proč to na Duu zaměnit nejde. https://www.duolingo.com/comment/27333813

před 3 měsíci

Viktor475934
Viktor475934

Neuznalo mi to místo červené rudou. Jak je tedy rudá?

před 4 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Buď červená nebo rudá. Červeně rudá není.

před 4 měsíci

Viktor475934
Viktor475934

Jak se tedy řekne RUDÁ? Napsal jsem: "Jeho barvy jsou rudá a žlutá." a neuznalo mi to.

před 4 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Rudá nám u téhle věty chyběla, doplněno.

před 4 měsíci