1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin kahveye ihtiyacın var."

"Senin kahveye ihtiyacın var."

Çeviri:You need coffee.

February 6, 2018

24 Yorum


TunaAcm

You need The coffee neden olmuyor


holsin

"you need the coffee" neden yanlış olsun ki. "senin kahve ihtiyacın var" demiyor. Bu şekilde sorsa tamam. ama kahve(ye) diyor. o zaman benim yazdığım cevap doğru olmalı...


elift37

İ think "you need the coffe"


DenizOzgur

''You need the coffee'' neden olmuyor


MuhammetKr18

Your neden olmadı


Harmony971287

Bence the nın kabul edilmemesinin nedeni kahvenin herhangi bir kahve olması olabilir.


ss1214

Ben var sozunde takildim


Egemen1776

to neden yanlış oluyor açıklayabilecek delikanlı var mı


perihan186296

Neden you need the coffee olmuyor. Açiklarmisiniz


Kayhan77

Alttaki yorumumu okuyunuz, orada açıklaması var Perihan hnm.. :)


perihan186296

Nir cevap alamiyacagiz galiba.


Kayhan77

Lütfen şuradaki ''benzer'' tartışmayı okuyun, hepiniz anlayacaksınız..! :) https://forum.duolingo.com/comment/1897039

"I need water." Çeviri: Benim suya ihtiyacım var.

( BAKIN BURADA DA ''THE'' KULLANILMAMIŞ!! )

"Need" yeterli. I need A = Benim A'ya ihtiyacım var (''the'' kullanmıyoruz yani!)

      • (Linkteki yorumlardan ALINTI yapıyorum bunları) * * *

Emresnnn suya, demek için the olmak gerekmiyor mu? benim su ihtiyacım var, dedim kabul etmedi

Selcen_Ozturk burada "ihtiyacı olmak" fiili "-a" ekini gerektiriyor. o yüzden. "su ihtiyacım var" pek doğru değil Türkçe açısından

Mertkilicarslan Need neye ihtiyacin oldugunu belirtiyo yani e a hal ekinide kullanmis oluyosun

Selcen_Ozturk hayir, "need" yeterli. I need A = Benim A'ya ihtiyacım var

Selcen_Ozturk the bazen ismin -i hali anlamına gelir ama hiçbir şekilde -e hali anlamına gelmez. Genel olarak suya ihtiyacınız varsa da belli bir suya ihtiyacınız varsa da "suya ihtiyacım var" dersiniz.


KorayAliz

'You have need coffee. ' desek olmaz mı


.BlueBooks.

Hayır, yanlış olur.

to need: ihtiyacı olmak, ihtiyaç dumak, gerek duymak


IDRIS_SONMEZ

You need caffee yazdım A'yı O yazmam gerekiyormuş ben bu işten anlamadım ya


EnesBaltac2

you need a coffee olmaz mı?


BusraB.2

ben you have need coffee dedim ama kabul etmedi var kelimesini have karşılamıyor mu :(


Melekzdemi13

İs niye kullanmıyoz Needs olduğu için mi


ErdalTuran

birisi aciklar mi" you > sen. your > senin your need the coffe, neden dogru degil? birisi bunu duzeltsin selcen hanim yok eyy editorler siz ne yapiyonuz?


Selim0694

-İn eki need fiilinin içinde kullanilir ingilizcenin kendine has kurallari vardir turkceden bire bir çeviri olmaz malesef bu da dilin zorluklari.


Halilzkn

Your senin demek degilmi neden kabul etmiyor you diyor


Yurdanur396015

, You sen ve seni, sana demek your senin.,demek. Ozaman your doğru oluyor. Neden yanlış anlayamadım.


Yurdanur396015

Your (senin) demek değil mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.