"Ця дитина їсть яблуко."

Переклад:The child eats an apple.

11 місяців тому

6 коментарів


zM5XKQM9

чому eatS?

6 місяців тому

Vladyslav767278

He, She, It та інші слова 2-ї особи (boy, policeman, girl) при дієслові матимуть закінчення S.

5 місяців тому

KMBh10

Чому eats поясніть будь ласка.

6 місяців тому

YuriiKit

The обовязково ставити?

11 місяців тому

w4q05

Так тому що при перекладі мало бути: Ця дитина їсть яблуко - This child eats an apple. Але розробники з'єднали усі the,this,these... в одне - The. То так, треба бо там є :Ця.

7 місяців тому

Kiri2018

Я не знаю

7 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.