1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ebeveynlerinin orada bir fır…

"Ebeveynlerinin orada bir fırını vardı."

Çeviri:Seine Eltern hatten dort eine Bäckerei.

February 6, 2018

3 Yorum


humetin

Anne babasının orada bir fırını vardı.


MustafaAyd63615

Ebeveyn tekil bir kelimedir ve anne-baba demektir. Ebeveynler anne-babalar demektir. Seine Eltern onun anne-babasının yani ebeveyninin demektir. "Ebeveynlerinin orada bir fırını vardı." cümlesinin tam karşılığı, "Ihre Eltern hatten dort eine Bäckerei." olması gerekir.


ozyav

Ebeveynlerinin kelimesi deine eltern anlamina da geliyor. Ama kabul etmiyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.