"Shelikesmen."

Çeviri:O erkeklerden hoşlanır.

10 ay önce

18 Yorum


.BlueBooks.
.BlueBooks.

İngilizce'de bazı kelimelerin çoğulları düzensizdir ve -s ekiyle yapılmaz.

Örnekler:

Man: Erkek

Men: Erkekler

Woman: Kadın

Women: Kadınlar

Child: Çocuk

Children: Çocuklar

Ek olarak şu linke de göz atabilirsiniz:

comment/1432522

10 ay önce

h.beyzatekeli

"Erkeklerden hoşlanır." Yazdım kabul edilmedi. O zamiri çokta gerekli değil.

6 ay önce

BurakLeven3

"Onlar" mı "O" mu bilemeyiz. Bir paragraf içinde olsa önceki ve sonrakş cümlelerden anlaşılır belki ama burda o farkı anlayabilmek için "O" kelimesine ihtiyacımız var ^-^

3 ay önce

Fatih802978

Onlar diyecek olsak hoşlanırlar dememiz gerekirdi.

1 ay önce

canantsngl

84GMR8

2 ay önce

Hseyinekal

he's been on a bad road. Cok tehlikeli nedemek bu zamanda adamlardan hoslanmak.

2 ay önce

nuray379529

Biraz karişik

8 ay önce

nurckmk

Man diye yazılmaliydi

9 ay önce

Elifnur302972

Ayşenur Man=Adam Men=Adamlar demek

9 ay önce

nuray379529

Tesekkurler

8 ay önce

rasim558271

O erkeklerden hoşlanır ne ya sapık mıymış bu :)

9 ay önce

AltinNesil

Hoşlanan, kız birader... olsun o kadar.

5 ay önce

anna14868409

men diyor mens seciyor o cemde diyil

10 ay önce

Apeiron15

Man erkek men erkekler anlamına geliyor

10 ay önce

BATUHAN645

men diye bir şey yok man denilinir

10 ay önce

yagmurilhan

Hayir kardes men aslinda man kelimesinin coguludur

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.