"At the office we are twelve people."

Çeviri:Ofiste biz on iki kişiyiz.

April 15, 2014

15 Yorum


emro07

Ofiste 12 kişiyiz. yazdım kabul etmedi şaka gibi

August 23, 2014

ilyasCLK

"biz" yazmadığınız için olabilir. rapor edin. onun dışında aynı çeviri.

December 4, 2017

serdarestik

We are twelve peoole at the office olmazmi

November 5, 2015

karmyo

"office,room ve kitchen" ile "in" kullanılır.

April 1, 2016

HalukErkan

Ofis ve büro aynı şey değil mi? neden büro kabul edilmiyor?

August 26, 2016

orkunyksel

11 yazınca kabul ediyor :)

November 7, 2016

msthone

people yerine persons kabul etmiyor..

April 15, 2014

muken2

persons olmaz

July 24, 2014

iijawx

Person'ın çoğulu people'dır, o nedenle persons olmaz. Cevaplarken sebebi de yazarsak daha iyi olur.

November 16, 2014

FurkanTrk6

Persons diye bir kullanım mevcut ama

April 14, 2016

gursel79

Twelve yaziyla oniki demek, amaç 12 rakamını yazıyla yazmak.

November 15, 2014

fuatfrt

On iki bu şekilde yazılır bitişik yazılmaz. Ve ikinci olarak on iki bir sayıdır. Rakam değil. Önce kendinizi sonra insanları bilgilendirmenizi tavsiye ederim.

November 29, 2017

yavuzsarsilmaz

ofiste on iki insan var kabul edilmedi ?

March 6, 2015

Serhatos1992

"At" ofiste calistiklari anlamina mi geliyor. Yani "in" kullansaydik sadece bulunduklari anlamina mi gelirdi

November 11, 2018

1DenizDerin

Benim anlamadığım mekan hep sona gelmiyor muydu

May 21, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.