1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "At the office we are twelve …

"At the office we are twelve people."

Çeviri:Ofiste biz on iki kişiyiz.

April 15, 2014

23 Yorum


emro07

Ofiste 12 kişiyiz. yazdım kabul etmedi şaka gibi


ilyasCLK

"biz" yazmadığınız için olabilir. rapor edin. onun dışında aynı çeviri.


iremhilye

Hem biz yazmadığınız için. Hem de ;

12'yi on iki diye yazmadığınız için.

12=on iki.

Bu şekilde yazmanız gerekiyor.


Ers.b

Turkcede rakamlar yazıyla yazilir (bazi istisnalar haric. Yıl gibi..)


serdarestik

We are twelve peoole at the office olmazmi


karmyo

"office,room ve kitchen" ile "in" kullanılır.


HalukErkan

Ofis ve büro aynı şey değil mi? neden büro kabul edilmiyor?


orkunyksel

11 yazınca kabul ediyor :)


rkizil

Türkçe devrik cümle kalıbıyla aynı yapılmış


msthone

people yerine persons kabul etmiyor..


iijawx

Person'ın çoğulu people'dır, o nedenle persons olmaz. Cevaplarken sebebi de yazarsak daha iyi olur.


[aktif olmayan kullanıcı]

    Persons diye bir kullanım mevcut ama


muken2

    persons olmaz


gursel79

    Twelve yaziyla oniki demek, amaç 12 rakamını yazıyla yazmak.


fuatfrt

    On iki bu şekilde yazılır bitişik yazılmaz. Ve ikinci olarak on iki bir sayıdır. Rakam değil. Önce kendinizi sonra insanları bilgilendirmenizi tavsiye ederim.


yavuzsarsilmaz

    ofiste on iki insan var kabul edilmedi ?


Serhatos1992

    "At" ofiste calistiklari anlamina mi geliyor. Yani "in" kullansaydik sadece bulunduklari anlamina mi gelirdi


1DenizDerin

    Benim anlamadığım mekan hep sona gelmiyor muydu


Taner319561

    Ha ofis, ha büro...


Ege00001

    biz ofiste 12 kişiyiz


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Bize verilen cumleye gore aslinda "ofiste on iki kisiyiz" yazmak lazimdi. Ben yanlislikla "ofiste iki kisiyiz" yazdim dogru kabul etti)) Duolingo aslinda guzel bir uygulama, fakat bir az hatali


zlemBacan

      Kabul edilmiştir


Filozof734178

      "Biz ofiste on iki kişiyiz" yazınca cümle anlamı değişmiyor Duolingo'cuğumuz canımız ciğerimiz. Acilen Türkçe öğren.

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.