"We have thirteen people."

Çeviri:Bizde on üç kişi var.

April 15, 2014

13 Yorum

Konu önem sırasına göre

falconblue

Onüç kişiye sahibiz ile aynı anlama gelmez mi?

April 15, 2014

gocmen_05

doğru olması lazım rapor edebilirsin

July 16, 2014

HakanAslan5

on üç insan dersek neden olmuyor?kişi kelimesini zaten insan için kullanmıyoruz mu?

May 25, 2014

alialper

13 neden kabul edilmiyor

May 10, 2014

gocmen_05

yazılışları öğretmek için rakam olmuyormuş

July 16, 2014

omaruangl

Biz on uc kisiyiz diye yazdim ama kabul gormedi

August 15, 2014

Selcen_Ozturk

cunku o "we are thirteen people". burada mesela calisanlarin sayisi olabilir, takimda oynayacaklarin sayisi olabilir vs vs. ve muhtemelen siz bu sayiya dahil degilsiniz. o yüzden "biz on uc kisiyiz" olmaz

August 15, 2014

BayramS1

Biz on üç kişiye sahibiz neden olmadı aceba?

January 2, 2016

422422werker

person neden olmadı

August 21, 2015

HseyinMete1

we have thirteen people yazdım çıktı doğru cevap tabelası karşıma(TT

July 12, 2016

tanjantalfa

KENDİ DOĞRUSUNU YİNE KABUL ETMEDİ

December 9, 2016

murat1218

Bizde on uc kisi var anlamina da gelmez mi

April 28, 2017

hodoras

"bizde 13 kişi var" ı kabul etmiyor "bizde 10 üç kişi var" diye kabul ediyor. Bu ikinci kez 13 yerine 10 üç yazdırdığı.

May 4, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.