"I exercise in a gym."

Fordítás:Egy edzőteremben edzek.

April 15, 2014

18 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


horvathgab13

A "gym " tornaterem is lehet .Honnan tudjam melyiket kéri ? Ez megtévesztés .mind a kettőt el kéne fogadni!!


eminens2

Egy tornateremben edzek. Elfogadja: 2018.11.14.


TiborDanku

gyakorlok vs. gyakorolok annyira pff. vagyok ettől


papzolk

"Konditerembe járok?"


easy_123

"Edzek edzőteremben" Ez már mennyire magyaros!


norbsee

"gyakorlok edzoteremben" -jobb? :D


SzabCsaba9

'Gyakorlok tornateremben' - gyakoroljál is szorgalmasan, mert ez igy még nem az igazi... :)


csabesz3

Szép ánglus kifejezés,csak azt tudnám melyik sportoló gyakorol a könytárban, logikátlanul a tornaterem helyett?


GrgSzabolcs

gyakorlok a tornateremben miért nem jó ??


SzabCsaba9

pl. mert nem határozott, hanem határozatlan névelővel van.


Maci1946

Mert nem a tornateremben (in the gym) szerepel itt, hanem egy tornateremben (in a gym)


KrauszMrta
  1. 02.20. van és megint nem fogadja el a "tornatermet" a 'gym" fordításaként. ennyit változik , négy hónap alatt D. "gusztusa", kedves "eminens2"! Nagyon szeretném tudni, hogy ennek az oka!

eminens2

Nem lehetséges, hogy "a tornatermet" a határozott névelő miatt nem fogadja el, az "egy tornaterem" helyett? - csak tipp, mert könnyű "mellégondolni", én gyakran belefutok. 2019.03.07.


gauranga108

Nem értem, hogy miért nem lehet elfogadni a tornatermet?


Chris658480

Tornázom a tornateremben miért nem jó?


JohnWeber786406

edzőterem = tornaterem? !!!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.