"Pratik önemlidir."

Çeviri:Practice is important.

April 15, 2014

15 Yorum


falconblue

"The practice is important" dedim "cık" dedi. Tek cümleden "the" article kullanılıp kullanılmayacağını nasıl anlayabilirim?

April 15, 2014

Eser_Mehmet

Aslinda belli bir pratik olmasi imkansiz o yuzdendir. Genel olarak pratikten bahseden bi cumle. The ben de koydum ama program hata vermesin diye alışkanlık olduğundan


omaromaro

Bu the benim ömrümü bitirecek, :-( bizde the practice bilinmezine düstük..


asanovas

The sız kelime olur mu duolingo. Bir kontrol edin,el atın şuraya


mergery

Arkadaşlar belirli bir şeyden bahsediliyorsa, örneğin kadın koşar çocuk mutfakta tarzı şeylerde hep the getirilir.


saidnursi

Kız selcen yetiş


caglaltuntas

gerçekten anlayamazsın .


Hikmet255124

Sonunda bu baykusu pisirip yiycem


lifewithoutjules

the practice kabul edilmeli


resul630826

Başına the koydum cık dedi


FetullahSo

Pracitice is significant cümlesi de doğru olması gerekmez mi


Fre1970

Cevabım kabul edilmelidir


Nukeboy

Matter ı neden kabul etmedi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.