"Pratik önemlidir."

Çeviri:Practice is important.

4 yıl önce

11 Yorum


falconblue

"The practice is important" dedim "cık" dedi. Tek cümleden "the" article kullanılıp kullanılmayacağını nasıl anlayabilirim?

4 yıl önce

Eser_Mehmet

Aslinda belli bir pratik olmasi imkansiz o yuzdendir. Genel olarak pratikten bahseden bi cumle. The ben de koydum ama program hata vermesin diye alışkanlık olduğundan

4 yıl önce

omaromaro

Bu the benim ömrümü bitirecek, :-( bizde the practice bilinmezine düstük..

3 yıl önce

hilalerdem

The neden olmadi

3 yıl önce

asanovas

The sız kelime olur mu duolingo. Bir kontrol edin,el atın şuraya

3 yıl önce

mergery

Arkadaşlar belirli bir şeyden bahsediliyorsa, örneğin kadın koşar çocuk mutfakta tarzı şeylerde hep the getirilir.

3 yıl önce

saidnursi

Kız selcen yetiş

3 yıl önce

caglaltuntas

gerçekten anlayamazsın .

4 yıl önce

Hikmet255124

Sonunda bu baykusu pisirip yiycem

1 yıl önce

lifewithoutjules

the practice kabul edilmeli

2 yıl önce

resul630826

Başına the koydum cık dedi

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.