Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The concert starts at ten tomorrow."

Çeviri:Konser yarın saat onda başlayacak.

0
4 yıl önce

15 Yorum


megastar33

concert will start at ten o'clock tomorrow

5
Cevap ver2 yıl önce

yigithanburak

bu şekilde çevirdim yanlış mıyız ?

0
Cevap ver1 yıl önce

UMUTGMEZ

onda başlayacak olarak çevrilmesi yanlışmı

3
Cevap ver4 yıl önce

kursatkara
kursatkara

İngilizce de yakın gelecek zaman için present tense ya da present continuous tense kullanımı yaygın. Bu nedenle sizin çeviriniz doğru sayılır. Bazı örneklerde doğru kabul ediliyor. Bunu da düzeltmeleri gerek.

10
Cevap ver4 yıl önce

megastar33

DOSDOĞRU...

0
Cevap ver2 yıl önce

bilgekaganylmz

Kabul ediliyor. Hatan başka bir yerde.

0
Cevap ver1 yıl önce

seckin29

"konser yarın 10'da başlar" denilmesi gerek miyor mu? cek-cak ekini bildiğim kadarıyla, will ya da ing eki verir. en azından, present simple anlamıda doğru olarak kabul edilmeliydi.

2
Cevap ver2 yıl önce

musicapuerte

"Başlayacak" olarak çevirilmesi bana da yanlış geldi.

1
Cevap ver2 yıl önce

zgrKaan1

değil aslında bende de aynı sorun :D

0
Cevap ver1 yıl önce

zgrKaan1

aynı sorun bende de

0
Cevap ver1 yıl önce

ErkalHasca

saat onda ve saat 10:00'da aynı şeydir.

0
Cevap ver6 ay önce

farukcagsak

Baslayacak degil, baslar olmasi lazim dogru cevabin.

0
Cevap ver5 ay önce

Zeyno368963

Z

0
Cevap ver5 ay önce

Mettosarp

Will kullanilmamis ama baslayacak deniyor yanlis

0
Cevap ver4 ay önce

AydinManav
AydinManav

The concert is starting at ten o'clock tomorrow.

0
Cevap ver3 ay önce