1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bunlar benim bitirdiğim kita…

"Bunlar benim bitirdiğim kitaplar."

Çeviri:These are the books that I finished.

April 15, 2014

8 Yorum


kerimsaglam

sanırım ordaki that in kullanım amacını ve ne zaman kullanıldıgını hiçbir zaman öğrenemeyeceğim :(


altugcyhn

relavite clause yapısı onu kullanmasaydık cümle şöyle olurdu. these are books. I finished them. İlk cümledeki the books yapısına gönderme yapıyor. ikinci cümlede the books yerine kullanıdığımız them zamirinide kullanmıyoruz böylece.

bir insanı niteleseydi who, eşyalar için which, yer için where, zaman için when kullanırız. that ise who yada which yerine kullanılabilir


AhmetSongr

That yerine which olmaz mı


BuranBurhan

These are my finished books. Dersek ne anlama gelir?


Yaar873404

These are my finished books, yazdım kabul etmedi


Hma75773

Yanlış yapıldı...


cihat687058

Kitaplarla ilgili açıklama olduğu için burada the yanlış kullanılmış olabilir mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.