"Bunlar benim bitirdiğim kitaplar."

Çeviri:These are the books that I finished.

April 15, 2014

3 Yorum


kerimsaglam

sanırım ordaki that in kullanım amacını ve ne zaman kullanıldıgını hiçbir zaman öğrenemeyeceğim :(

April 15, 2014

altugcyhn

relavite clause yapısı onu kullanmasaydık cümle şöyle olurdu. these are books. I finished them. İlk cümledeki the books yapısına gönderme yapıyor. ikinci cümlede the books yerine kullanıdığımız them zamirinide kullanmıyoruz böylece.

bir insanı niteleseydi who, eşyalar için which, yer için where, zaman için when kullanırız. that ise who yada which yerine kullanılabilir

April 22, 2014

BuranBurhan

These are my finished books. Dersek ne anlama gelir?

May 18, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.