"We entered without the key."

Çeviri:Biz anahtarsız girdik.

4 yıl önce

10 Yorum


mhndsemre

Without key = anahtarsız

2 yıl önce

kerimsaglam

aynı örnekte o zaman türkçesi verilip ingilizcesi sorulmustu. sonuna s takısı eklemedim diye yanlıs sayılmıstı. bu örnekte s takısız verilmiş cümlenin ingilizcesi. ilginç tabii

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

mümkün değil. ama eğer "the" yoksa çoğul olmak zorunda- yani "without keys"- "without key" olmaz.

4 yıl önce

yenerosman

-S takısı Türkçeden çeviride kabul olmadı hata var

3 yıl önce

Fatma805336

Anahtarsız girdik diyor olumsuzluk belirten ibare göremedim açıklama yapılabilir mi

2 yıl önce

kasalmustafa

Olmaksızın neden kabul edilmedi?

3 yıl önce

HilalKse

Ben anahtari olmadan girdik dedim the var diye ama yanilmisim sanirim

3 yıl önce

Dilara924399

"We entered without his key" şeklinde sizin dediğiniz anlam çıkabilirdi

3 yıl önce

slh.mtl

Cümlenin çevirisi nedir

2 yıl önce

doga555

anahtar olmadan giriş yaptık ??? kabul etmedi...

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.