1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She wears pants."

"She wears pants."

Çeviri:O pantolon giyer.

February 8, 2018

13 Yorum


Hagcountess

Pants tek kelimedir. Pantolon anlamına gelir. İki bacağı olduğu için çoğul olarak kullanmışlar. Tıpkı sunglasses gibi.


yunuslgn

İki kez "Pantolon giyer" yazdım..Kim giyer ? O..Doğru cevaplara eklenmeli..


NurseenKara

pants pantolon anlamına geliyorsa , pantolonlar da pantses mi olacak yani ?


Asahin6

Hayır pants tek kelimedir. Yalnızca pantolon anlamına gelir. Arkasındaki "s" takısı iki bacağa giyildiği içindir. Yani pantes diye bir sözcük yok.


godanil

pantolonlar demek istediğimizde ne diyeceğiz o zaman


esincelik

Bu cumle "o" olmadan da çevrile bilir , öyle degil mi? Gunluk hayatta pek özne kullanmayiz. Ceviri de o sekilde de yer almali yanlis miyim


TheError1

Türkçe çeviri de "Pantolon giyer" yazınca maalesef kabul etmedi ki %100 etmesi gerekli. Sonuçta Türkçe 'de gizli özne vardır ve öznelerin cinsiyeti yoktur. O yüzden çeviride "O" diye illa ki belirtmeye gerek yok.


esincelik

Türkce de o kullanmadan söylenir bu cümle (genellikle)


ForgeronOs

Bence bu soru da duolingo mantığına göre yanlış giyilen pantolon bilinen belirli bir pantolon olduğuna göre THE yok :))


Fahri851081

Türkçede "pantolon giyer" dediğimizde direkt 3.tekil şahıs olan "O"nun pantolon giydiğini gizli özneden anlarız. Dolayısıyla "pantolon giyer" "o pantolon giyer" cümlesine eştir. Kısacası "pantolon giyer" cümlesi kesinlikle doğrudur. Cevaplara eklenmeli kısaca


ezgiGven10

bu ne be birşey anlamaddim


Kion-the-lion

giyer yerine giyiyor yazamaz mıyız


MuTuCi

Yor eli şimdiki zaman eki o yüzden yor olmaz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.