1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She wears pants."

"She wears pants."

Çeviri:O pantolon giyer.

February 8, 2018

51 Yorum


Hagcountess

Pants tek kelimedir. Pantolon anlamına gelir. İki bacağı olduğu için çoğul olarak kullanmışlar. Tıpkı sunglasses gibi.


sukkHH

Bence bunları uydurmayın lütfen doğru yorumlar yapın


Hat.1954

Pantolon ayni zamanda külot anlamina gelir ama burdaki anlam pantolondur.


yunuslgn

İki kez "Pantolon giyer" yazdım..Kim giyer ? O..Doğru cevaplara eklenmeli..


BeyzaBetl10

O pantolon giyer. Onlar pantolon giyer. Iki özne de gelebildiği için özneyi yazmalısın


huseyinkorkut

Teşekkürler ben böyle düşünmemiştim.


NurseenKara

pants pantolon anlamına geliyorsa , pantolonlar da pantses mi olacak yani ?


Asahin6

Hayır pants tek kelimedir. Yalnızca pantolon anlamına gelir. Arkasındaki "s" takısı iki bacağa giyildiği içindir. Yani pantes diye bir sözcük yok.


Abdurrahma87863

Pairs of pants olabilir belki.


buse250950

Neden "panntolon giyer" yazinca kabul etmiyo?


Furkan65450

özne yok çünkü oyle yazinca


perihan186296

O özne olmuyormu


esincelik

Bu cumle "o" olmadan da çevrile bilir , öyle degil mi? Gunluk hayatta pek özne kullanmayiz. Ceviri de o sekilde de yer almali yanlis miyim


Aleyna409834

Giderim gideriz gibi kelimeleri öznesiz de kabul ediyor ama bunda o giyer ve onlar giyer diyince hangisini kastettiğini yazman gerek


esincelik

Türkce de o kullanmadan söylenir bu cümle (genellikle)


Aleyna409834

Bu günlük hayatta ki dili değil yazı dilini esas alıyor


MelisKmb

"Pants" böyle yazılarak direkt "pantalon" anlamını taşır. Jeans, Glasses gibi.


esincelik

:-( pantolon giyer !o


Ebrarxdxd

Jean pantolon degil miydi


filiz340817

pantolon giyer olarak tercüme ettim, şahıs eki zaten fiilin sonunda belirli


Nur326038

Giyer yerine giyinir olsa ne farkı var? O pantolan giyer .O pantalon giyinir. ?


Rky.A

Ne anlamsız


HelinVarol1

Ben doğru yaptım başka doğru yapan var mı?


ayedalkl1

giyer yerine giyinir dedim kabul etmedi...?


fuatba

Giyer = Giyinir Aynı anlamda


brahim299977

Tek bacakli olsaydik pant olucakti yani


KaplanLine

Kız pantolon giyer ?


Kaankrcn35

She < bayanlar için o demek. Senin dediğin the girl wears pants.


high1661

Benimle arkadaş olur musunuz?


NazmiyeErg1

s takısı var -lar olacak


elift37

Lar olunca da olmuyooki


enolYiit

Belli bir pantolon ve sayısı belli olmadığı için yani yanın da A veya The olamadı için diye düşünüyorum başka bir açıklaması varsa ögrenmek isterim


fatmazehra534553

Pantalon sanki treasure gibi bir sey degilmiydi?:-)


Kaankrcn35

İngilizce'de çoğul ifade edilir. İki paçali olduğu için pants oluyor. Aslında pantalon demek.glasses yani gozluklerde çift olduğu için çoğul yazılır.


Kaankrcn35

Kelimeler İngilizce'de çoğul kullanılır. She wears pant < yanlış She wears pants < doğru

Türkçeye cevirirken bire bir cevrilmeyebilir. Bu cümle de o pantalonlar giyer seklinde anlamsız cümle cevrilmez. Dediğimiz gibi çoğul yazılır aslında cevirirken tekil ifade edilir. She wears the pants ( o pantolonlari giyer ) She wears pants ( o Pantolon giyer )


Uur405922

Niye pants olmuş She wears pant olcaktı galiba


Kaankrcn35

Türkçe'de tekil İngilizce'de çoğul ifade edilir.


Doga.dogan

s takısı var -lar yani pantolonlar olacak


Kaankrcn35

Kız pantolonlar sacma bir cümle olur. Türkçe de tekil İngilizce'de çoğul ifade edilir. Pants yazıyor, tek başına pantalonlar evet fakat ximlet yapısında pantalon diye çevrilir.


elift37

Salak misin kizim


Aybik19

kadın pantolon giyer i de kabul etmeli

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.