1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She wears pants."

"She wears pants."

Çeviri:O pantolon giyer.

February 8, 2018

10 Yorum


Hagcountess

Pants tek kelimedir. Pantolon anlamına gelir. İki bacağı olduğu için çoğul olarak kullanmışlar. Tıpkı sunglasses gibi.


sukkHH

Bence bunları uydurmayın lütfen doğru yorumlar yapın


.._..QUEEN.._..

Zaten doğru bir yorum yaptı scissorS da bunlardan biri


yunuslgn

İki kez "Pantolon giyer" yazdım..Kim giyer ? O..Doğru cevaplara eklenmeli..


NurseenKara

pants pantolon anlamına geliyorsa , pantolonlar da pantses mi olacak yani ?


Asahin6

Hayır pants tek kelimedir. Yalnızca pantolon anlamına gelir. Arkasındaki "s" takısı iki bacağa giyildiği içindir. Yani pantes diye bir sözcük yok.


buse250950

Neden "panntolon giyer" yazinca kabul etmiyo?


esincelik

Bu cumle "o" olmadan da çevrile bilir , öyle degil mi? Gunluk hayatta pek özne kullanmayiz. Ceviri de o sekilde de yer almali yanlis miyim


esincelik

Türkce de o kullanmadan söylenir bu cümle (genellikle)


MelisKmb

"Pants" böyle yazılarak direkt "pantalon" anlamını taşır. Jeans, Glasses gibi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.