"O erkeklerden hoşlanır."

Çeviri:She likes men.

1 yıl önce

66 Yorum


GRSESGRSES

sonuçlar da 'He likes men' olmaması çok ayıp.

1 yıl önce

Mustafa81035

homofobik duolingo istemiyoruz! #lovewins

7 ay önce

Yusuf962454

Homofobiye hayır -_-

3 ay önce

bayram.eren

Yalla Amerika'ya

2 ay önce

Oylestr

eklenmiş :)

4 hafta önce

Nereqla

Tabii yani değil mi sana ne yahu adamın tercihinden xD

3 hafta önce

yagizdemirer

He likes men yazdım kabul etmedi

11 ay önce

nilden

Erkeklerden diyor sense o erkekler hoşlanır diyorsun

3 ay önce

Oylestr

artık kabul ediyo

4 hafta önce

LudovicoTe

Duolingo homofobik çıktı.

10 ay önce

silasumer

Homofobik duolingo "he likes men" neden olamiyor?

10 ay önce

Oylestr

artık oluyo

4 hafta önce

ruveyddaa

he likes men dedim kabul etmedi

11 ay önce

Buluthan9

bir gazla başladım hoşuma da gitti he likes men yazdım yemedi :D

8 ay önce

iremylmz06

aynen

10 ay önce

redculture

homofobik duolingo!

10 ay önce

IcanspeakE5

Sanki hiçbir "he" hiçbir "he"den hoşlanmıyormuş gibi

6 ay önce

Resul-

Yemedi :DD

7 ay önce

altnk99

likes veya loves ikiside aynı değilmi?

3 ay önce

mimar71

3 yaşındaki oğlum genelde erkeklerle daha rahat iletişim kuruyor. İlk başta kadınlarla hemen iletişim kuramıyor. "He likes men" kullanırsam yanlış mı yapmış oluyorum? Bu kadar homofobik olmayın lütfen. Sizlerin sayesinde bunları kullanmak garip oluyor.

2 ay önce

NeVarsaOnd

nerden biliyon belik erkek ,erkeklerden hışlanıyor she ne

11 ay önce

PelinsuEda2

Aynen?

9 ay önce

selin934539

Enjoy u neden kabul etmiyo

8 ay önce

Visual917

enjoy zevk almak demek. hoşlanmak like olarak geçer.

5 ay önce

sorenstein_

"he likes men" niye olmadı? soruda cinsiyet belirtilmiyor belki gay aq.

7 ay önce

Visual917

aynen

5 ay önce

cesur553107

He likes men ciler burda mı :)

7 ay önce

Visual917

merhaba :D

5 ay önce

NecipFatihKaymak

"he likes men" ifadesinin de kabul edilmesi gerekmiyor mu?

6 ay önce

Visual917

gerekiyor ama edilmiyor

5 ay önce

YesimYilma6

He likes men'i kabul etmemenizin homofobik olmaktan başka hiçbir açıklaması olamaz. Sene olmuş 2018 hala heteronormatif bakış açısıyla web sitesi düzenlemek çok talihsiz. Dilerim ki bu ayıptan tez zamanda dönersiniz. Bunun dışında emekleriniz için teşekkürler

5 ay önce

bayram.eren

Hadi yalla Amerika'ya

2 ay önce

Kenan832010

He likes men de doğru cevap olmalı. Aksi halde cinsiyetçilik olur. Kaldı ki soruda öznenin cinsiyetini belirten bir ifade yok. Mantık yürütmemiz isteniyor. Ama yeni dünyada bu mantık çöktü

3 ay önce

yeldaaytua

he likes men and she likes women. var mı bir itiraz?!

3 ay önce

BURAKKOPMA

biri bana niye like değil 'likes' açıklayabilir mi?

11 ay önce

loser00

Geniş zamanda eğer 'he,she veya it varsa'bunlara getirilen fiiler '-s,-es,-ies' takılarını alır

11 ay önce

sideelya

likes geniş zaman anlamı veriyor

8 ay önce

Mahmut215609

Geniş zamanda He she it öznelerinde kullanılan fiiller s takısı alır

3 ay önce

tuncay999887

3.tekil şahıslarda s eki alır

2 ay önce

BURAKKOPMA

she likes the men yazdım kabul etmedi neden biri bana açıklayabilir mi?

11 ay önce

Mrs.Eylul

''the'' bir şeyi belirli yapar. senin dediğinin çevirisi 'o, adamdan hoşlanır.' burada ise genel bir ifade var.

7 ay önce

merYiit841486

The olmayacak bu tür yerlerde kullanılmıyor ben de tam bilmiyorım

6 ay önce

gs.eren

"the" belirli şeylerde kullanılır çünkü

4 ay önce

sideelya

the men adam anlamına geliyor

8 ay önce

iremylmz06

niye he değil de she üf

10 ay önce

Sevda774273

neden she likes the men denilmedi de sadece men getirildi?

9 ay önce

sideelya

the men adam anlamına geliyor

8 ay önce

auroraxsx

Homofobi

8 ay önce

Feride99355

çünkü man 1 adam ama men adamlar

7 ay önce

zelalmelekkalp

She loves men yazdım olmaz mı?

6 ay önce

dantelliyam

Yok yyyaaaaa !?!?!?!?

6 ay önce

Luna111932

Ayıp lan ayıp. Nasıl 'He likes men.' olmaz. Erkekler erkeklerden hoşlanamıyor mu? Yazık lan!

5 ay önce

SabirEldar2

are you homophobic?

5 ay önce

cengiz506687

Geniş zaman

5 ay önce

Safa562602

Ben şu "the", işini çözmedim she likes the men dedim yanlış ama the elephants olsa yanlış olmazdı heralde biri bunu açıklayabilir mi

5 ay önce

Visual917

Homofobi.....

5 ay önce

S4YBR0

he likes men kabul etmedi erkek gay olamazmı

5 ay önce

falseawakenin

Şu hatayı düzeltin.

4 ay önce

leumaxx

abi "she likes boys" yazdım niye kabul etmedi

4 ay önce

Darksist

talihsiz bir çeviri olmuş.

3 ay önce

ekrem478963

From men olması gerekmez mi?

2 ay önce

Aley.xl

She likes the men. neden the gelmiyor oraya

1 ay önce

nurayAhskw

She like are men yazdım

1 ay önce

CahidTuna

like yazdım hayır love olacak yazdı ama önceki alıştırmada da love yazdım like olacak yazdı

2 hafta önce

Ahmet302026

çok saçma yaa

2 hafta önce

zemzem292489

bana baylardan denmedi ancak ona göre sonuç verdi

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.