Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar evde kaldılar çünkü yağmur yağdı."

Çeviri:They stayed at home because it rained.

4 yıl önce

8 Yorum


kerimsaglam

yine aynı sey basıma geldi. gecen sefer house yerine home yazdım kabul edilmedi. bu seferde house yazayım bari dedim kabul etmedi. hayır bunun bi kuralı falan mı var? ingilizcede evle ilgili anlamadım ki. biri yardımcı olursa sevinirim

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ikisi de olur ama ya "at home" ya da "in the house" olmalı.

4 yıl önce

kerimsaglam

tüm acıklamalar için cok tesekkür ederim. Hepsi cok işime yaradı

4 yıl önce

Ilyas12b

ben at yerine in dedim yanlış oldu bunları nasıl ayırt edebilirim

3 yıl önce

Kbra34

İn dedim ama kabul etmedi

2 yıl önce

HalilERGEN

Aynı cümlenin Türkçesini ... evde kaldılar. diye çevirmiştim kabul edilmedi. Şimdi burada ...evde kaldılar... yazılmış.

4 yıl önce

sercanunlu

Yav hangi evden bahsedildigi belli burada. The kullanilmasi gerekmiyor myydu

3 yıl önce

Guven_Acar

"It rained" ile "it was raining" aynı şey mi? Çünkü benim yanıtımın düzeltmesinde "it was raining" uyarısı verdi. Buradaki konu başlığındaysa aynı cümle "it rained" ile bitmiş.

3 yıl önce