1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar evde kaldılar çünkü ya…

"Onlar evde kaldılar çünkü yağmur yağdı."

Çeviri:They stayed at home because it rained.

April 15, 2014

16 Yorum


kerimsaglam

yine aynı sey basıma geldi. gecen sefer house yerine home yazdım kabul edilmedi. bu seferde house yazayım bari dedim kabul etmedi. hayır bunun bi kuralı falan mı var? ingilizcede evle ilgili anlamadım ki. biri yardımcı olursa sevinirim


Selcen_Ozturk

ikisi de olur ama ya "at home" ya da "in the house" olmalı.


kerimsaglam

tüm acıklamalar için cok tesekkür ederim. Hepsi cok işime yaradı


caneryus

21.8.2020 "They stayed in the house because it rained" evet, kabul ediliyor.


Ilyas12b

ben at yerine in dedim yanlış oldu bunları nasıl ayırt edebilirim


Kbra34

İn dedim ama kabul etmedi


HalilERGEN

Aynı cümlenin Türkçesini ... evde kaldılar. diye çevirmiştim kabul edilmedi. Şimdi burada ...evde kaldılar... yazılmış.


sercanunlu

Yav hangi evden bahsedildigi belli burada. The kullanilmasi gerekmiyor myydu


Guven_Acar

"It rained" ile "it was raining" aynı şey mi? Çünkü benim yanıtımın düzeltmesinde "it was raining" uyarısı verdi. Buradaki konu başlığındaysa aynı cümle "it rained" ile bitmiş.


BARIS_KARAMAN

İlki(Simple Past Tense): Yağmur yağdı. Diğeri(Past Continuous Tense): Yağmur yağıyordu.


nne370242

The rain started. Da olur


zeyngogh

Hayır bu cümlede yağmur yağdı" yazıyor bu da "it rained" demek sizin yazdığınız "yağmur başladı" demek lütfen dikkatlice okuyun.


duygu284687

İt was rainiy de olur muydu


erinckazkayasi

'Home' proposition almıyor diye aklımda bir yerde kalmış ama hatalı sanırım


Yuush.z80

"Stayed home" the preposition is optional in this case

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.