1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We are exactly an hour away."

"We are exactly an hour away."

Çeviri:Biz tam olarak bir saat uzaktayız.

April 15, 2014

18 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

betksmc

"tam olarak bir saat uzağız" yanlış bir çeviri mi?

August 31, 2014

sonador793751

Bende ayni cevabi verdim ve anlam olarak da bi fark yok bence cvp olarak kabul edilmeli

April 8, 2015

ItsAlexaMoon

Rapor etmeliyiz

May 10, 2017

yiit691840

Evet çünkü bizle başlaman gerekiyir yoksa kabul etmiyor

September 8, 2017

eelma

"We are exactly in our way" olarak anlayan kaç kişiyiz. Tabi exactly kelimesinin anlamını bilmediğimden böyle bir hataya düştüm.

November 17, 2014

Delplay.1453

Robot hanım sesleri tuhaf çıkarıyor. Eminki hour'u over veya our olarak anlayanlar var.

June 15, 2017

hadesmania

a hour u neden an hour olarak yazmamızı istiyor? hour sessiz harfle başladığı için a demek doğru değil mi?

April 15, 2014

-Ceren-_-

a/an kelimelerini yazılışa göre değil, telaffuza göre kullanırız.Örneğin; apple=epıl gibi okuduğumuz için ilk harfi "e" şeklinde söyleriz. "an apple" olur. hour=aur gibi okuruz.a ile okumaya başladığımız için "an hour" olur. university=yazmaya u ile başlarız ancak telaffuzu "yüniversity" gibi bir şey olduğu için "a university" deriz.çünkü telaffuz edilen ilk harfi sessiz harf.

April 23, 2014

sedat620808

Güzel açıklama bende merak etmiştim öğrwmdim. Twşekkürler

May 17, 2017

AhmtATC

güzel açıklama teşekkürler

September 4, 2018

aman827345
January 3, 2019

HseyinSaka2

Okuken sesli çıkıyor ya ondan.

November 11, 2015

Nezirzgn

'' Biz tamı tamına bir saat uzaklıktayız'' çevirisini kabul etmedi. Oysaki bir yanlışlık yok

February 16, 2015

AkmirzaEmel

Az once yaptigimda dogrusu one hour di, simdi oyle yazdim bu sefer an hour istiyor... cok garip

May 2, 2014

ersinturac

bakkal amca bana Bİ (a veya an) ciklet versene.

bakkal amca bana BİR (one) ciklet versene

July 31, 2016

BerkayBarlas

1 hour yazan bir ben mi varım :D

June 4, 2014

kemalyanginci

Tam olarak ile tamı tamına aynı şey değil midir? Neden kabul etmedi?

October 17, 2014

ahmetsoguksu

Tam olarak bir saat uzaktayız" doğru cevap olmalı

July 19, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.