Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We are exactly an hour away."

Çeviri:Biz tam olarak bir saat uzaktayız.

0
4 yıl önce

16 Yorum


betksmc

"tam olarak bir saat uzağız" yanlış bir çeviri mi?

8
Cevap ver3 yıl önce

sonador793751

Bende ayni cevabi verdim ve anlam olarak da bi fark yok bence cvp olarak kabul edilmeli

2
Cevap ver3 yıl önce

PrincessofCA

Rapor etmeliyiz

1
Cevap ver1 yıl önce

yiit691840

Evet çünkü bizle başlaman gerekiyir yoksa kabul etmiyor

0
Cevap ver11 ay önce

eelma
eelma

"We are exactly in our way" olarak anlayan kaç kişiyiz. Tabi exactly kelimesinin anlamını bilmediğimden böyle bir hataya düştüm.

3
Cevap ver3 yıl önce

hadesmania

a hour u neden an hour olarak yazmamızı istiyor? hour sessiz harfle başladığı için a demek doğru değil mi?

2
Cevap ver4 yıl önce

-Ceren-_-

a/an kelimelerini yazılışa göre değil, telaffuza göre kullanırız.Örneğin; apple=epıl gibi okuduğumuz için ilk harfi "e" şeklinde söyleriz. "an apple" olur. hour=aur gibi okuruz.a ile okumaya başladığımız için "an hour" olur. university=yazmaya u ile başlarız ancak telaffuzu "yüniversity" gibi bir şey olduğu için "a university" deriz.çünkü telaffuz edilen ilk harfi sessiz harf.

19
Cevap ver4 yıl önce

sedat620808

Güzel açıklama bende merak etmiştim öğrwmdim. Twşekkürler

1
Cevap ver1 yıl önce

HseyinSaka2

Okuken sesli çıkıyor ya ondan.

0
Cevap ver2 yıl önce

Delplay.1453

Robot hanım sesleri tuhaf çıkarıyor. Eminki hour'u over veya our olarak anlayanlar var.

2
Cevap ver1 yıl önce

kemalyanginci

Tam olarak ile tamı tamına aynı şey değil midir? Neden kabul etmedi?

1
Cevap ver3 yıl önce

Nezirzgn

'' Biz tamı tamına bir saat uzaklıktayız'' çevirisini kabul etmedi. Oysaki bir yanlışlık yok

1
Cevap ver3 yıl önce

AkmirzaEmel

Az once yaptigimda dogrusu one hour di, simdi oyle yazdim bu sefer an hour istiyor... cok garip

0
Cevap ver4 yıl önce

ersinturac

bakkal amca bana Bİ (a veya an) ciklet versene.

bakkal amca bana BİR (one) ciklet versene

1
Cevap ver2 yıl önce

BerkayBarlas

1 hour yazan bir ben mi varım :D

0
Cevap ver4 yıl önce

Ahmetsoguksu

Tam olarak bir saat uzaktayız" doğru cevap olmalı

0
Cevap ver1 yıl önce