1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We are exactly an hour away."

"We are exactly an hour away."

Çeviri:Biz tam olarak bir saat uzaktayız.

April 15, 2014

20 Yorum


betksmc

"tam olarak bir saat uzağız" yanlış bir çeviri mi?


sonador007

Bende ayni cevabi verdim ve anlam olarak da bi fark yok bence cvp olarak kabul edilmeli


yiit691840

Evet çünkü bizle başlaman gerekiyir yoksa kabul etmiyor


jimlonesna

"We are exactly in our way" olarak anlayan kaç kişiyiz. Tabi exactly kelimesinin anlamını bilmediğimden böyle bir hataya düştüm.


Delplay.1453

Robot hanım sesleri tuhaf çıkarıyor. Eminki hour'u over veya our olarak anlayanlar var.


hadesmania

a hour u neden an hour olarak yazmamızı istiyor? hour sessiz harfle başladığı için a demek doğru değil mi?


-Ceren-_-

a/an kelimelerini yazılışa göre değil, telaffuza göre kullanırız.Örneğin; apple=epıl gibi okuduğumuz için ilk harfi "e" şeklinde söyleriz. "an apple" olur. hour=aur gibi okuruz.a ile okumaya başladığımız için "an hour" olur. university=yazmaya u ile başlarız ancak telaffuzu "yüniversity" gibi bir şey olduğu için "a university" deriz.çünkü telaffuz edilen ilk harfi sessiz harf.


sedat620808

Güzel açıklama bende merak etmiştim öğrwmdim. Twşekkürler


AhmtATC

güzel açıklama teşekkürler


HseyinSaka2

Okuken sesli çıkıyor ya ondan.


Nezirzgn

'' Biz tamı tamına bir saat uzaklıktayız'' çevirisini kabul etmedi. Oysaki bir yanlışlık yok


AkmirzaEmel

Az once yaptigimda dogrusu one hour di, simdi oyle yazdim bu sefer an hour istiyor... cok garip


ersinturac

bakkal amca bana Bİ (a veya an) ciklet versene.

bakkal amca bana BİR (one) ciklet versene


BerkayBarlas

1 hour yazan bir ben mi varım :D


kemalyanginci

Tam olarak ile tamı tamına aynı şey değil midir? Neden kabul etmedi?


ahmetsoguksu

Tam olarak bir saat uzaktayız" doğru cevap olmalı


ibrahimztr402855

Konuşmacının poposunu arı soktu sanırım!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.