"У вас є зубні щітки?"

Переклад:Do you have toothbrushes?

11 місяців тому

2 коментарі


jVY31

Чому немає артикля а..тут ж не вказано які саме щітки

11 місяців тому

deniko
deniko

У множині артикля "a" не буває.

Маєш зубну щітку? - Do you have a toothbrush?

Маєте зубні щітки? - Do you have toothbrushes?

А от "the" в множині не пропадає.

Де зубна щітка, яку я тобі вчора дав? - Where is the toothbrush that I gave you yesterday?

Де зубні щітки, які я тобі вчора дав? - Where are the toothbrushes that I gave you yesterday?

11 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.