1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "У мужчины есть хлеб?"

"У мужчины есть хлеб?"

Çeviri:Adamın ekmeği var mı?

February 9, 2018

5 Yorum


Caner687747

Adamın ekmeği var sütü var diye diye gezcez Rusya'yı herhalde. Bütün kapıları açan anahtar kelime de elma..


tu.8zPhLxoJEA1Bw

Yanlış yazmışsınız. мужчины erkekler demek, kadın jenşina


meteulku_

Bu tur yapida bir cumlede ismin -in hali kullanilir.

  • Мужчина = adam
  • Мужчины = adamlar (veya "adam" kelimesinin -in hali)

Ipuclarinda yaziyor bu tur detaylar.


Met1342

Teşekkür ederim! Ben de anlamamışdım. :)


Deniz1555

Kadının tonlamasından soru sorduğu anlaşılmıyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.